Jurnal de vacanta -1

As putea spune ca toate mi se trag de la sex si nu as gresii mai mult decat …20%

Toata lumea din ziua de azi intreaba de proportii si numere!

De o buna bucata de timp m-am retras acasa. Am renuntat la telefonul mobil si la a raspunde mesajelor de ‘iubire’ de pe mail. Nu as vrea sa spun ca m-am pensionat! Or sa ma injure pensionarii adevarati! Am luat o vacanta doar! O vacanta  pe termen lung, deschis! Calm,… nu m-am maritat si nici indragostita nu sunt de cineva! Ma rog… indragostita la modul cum o vede lumea, in general! Eu mereu sunt indragostita! :)) 

Cand o sa am chef sa scriu cate ceva despre viata sexoasa, o sa va scriu! Deocamdata simt ca traiesc, altfel. Departe de civilizatia pe care  unii o numesc  asa .Traiesc mai aproape de natura adevarata si alaturi  de oameni cu principii simple. As putea spune chiar extrem de simple. Sunt undeva la tara. Am desigur acces la internet( cum se vede!) si telefon ( pe care nu il folosesc!)  .

 Zilele trecute am avut  o discutie cu un prieten foarte drag( pe net) si seara … cand am ajuns in pat, obosita de atata munca… am inceput sa imi mangaii sanii. Mintea mea isi imagina mainile lui pe sanii mei , apoi pe gat, in par… Sarutari  si mangaieri incete .Probabil am adormit cu gandul la el  dar eram umeda si fierbinte.Dornica de un mascul care sa ma alinte…

 Dimineata m-am luat cu treburi si am uitat de ce imi imaginasem.La pranz insa, dupa  cafeluta si tigara, m-am asezat sa dorm.Deh, fac amiaza! Sunt in vacanta!😉

 Imaginatia  a luat-o razna din nou si de data asta nu am mai adormit, ci m-am jucat cu degetul pe clitorisul meu, pana am reusit sa  tremur  in spasme de placere. Mi-am imaginat acel prieten cu care vorbisem…

Am simtit aievea parca, mainile lui, buzele lui… pana si mirosul mi-l puteam imagina.

Nu-mi amintesc sa fi dormit, ci  capatasem o energie invigoratoare, dupa cele doua orgasme imense!

Multumesc  barbat din vis! Am pus in contul tau inca doua orgasme minunate! 

 

Tag-uri:, ,

12 gânduri despre „Jurnal de vacanta -1

  1. Valy Iunie 22, 2012 la 11:52 pm Reply

    te sarut
    Valy sunt, din state
    ce faci? cum esti?

    • Sonyared Iulie 1, 2012 la 12:20 pm Reply

      Buna Valy! Sunt bine, multumesc! Tu?

  2. Crussoe Iunie 24, 2012 la 3:14 pm Reply

    Ave ! Tare mult mi-ai lipsit ! Ai facut cumva sa te dai la fund,in sensul propriu! Nu pot zice ca mi-ar displace sa il incercam pe cel figurat !Mai nou iti iei fericirea in maini ? Credeam ca e apanajul celor fara pretendenti…..

    • Sonyared Iulie 10, 2012 la 5:28 pm Reply

      Buna Crusoe!!! Imi pare rau ca ti-am lipsit! Trebuia sa iti umpli timpul cu lucruri frumoase!😉 Sic! Mi-am luat mereu fericirea in maini! :)) Mai putin cand fugea ea de mine!😉 Deocamdata nu duc lipsa de pretendenti dar nu as putea spune ca asta este interesul!

  3. Valy Iulie 1, 2012 la 3:12 pm Reply

    te sarut
    te vad in august?
    in bucuresti?

    • Sonyared Iulie 10, 2012 la 5:29 pm Reply

      Buna Valy! Nu stiu nimic inca. Iti trimit adresa de mail pe .. mail!

      • victor Noiembrie 1, 2012 la 5:11 pm Reply

        Cate orgasme ai avut in vara asta? Ai avut unul mai special?

        • Sonyared Noiembrie 8, 2012 la 8:32 am Reply

          A fost seceta, pe bune.Nu prea am cu ce ma lauda. Si cum am spus deja…m-am cam retras bine din bransa.Scriu cum e ceva nou.Nu regret retragerea si chiar e placut sa fii departe de riscurile meseriei…;)

  4. Victor4321 Iulie 5, 2012 la 4:46 am Reply

    Si eu mi-o frec uneori cu gandul la tine. Pacat ca nu am o poza de-a ta.

    • Sonyared Iulie 10, 2012 la 5:29 pm Reply

      Tocmai! Poate e mai bine sa nu ai! Iti poti imagina orice!😉

  5. robo August 5, 2012 la 9:57 am Reply

    inca un fan ai adaugat la situl tau, pe mine

    • Sonyared August 7, 2012 la 8:52 am Reply

      😉 Multumesc de vizite! O vara plina de orgasme! Pup!

Lasă un răspuns

