Sexul cu o vedeta

Nu de putine ori am fost intrebata despre acest subiect.
De cele mai multe ori am preferat sa nu discut despre el.
Barbatii se simt fascinati de a fi cu ‘cutarica’ dama .. VIP sau ma rog, cantareata sau actrita.
 Am cunoscut, nu de putine ori, personaje din lumea artistica.De la noi si de peste hotare.
Norocul meu a fost ca arat ca o femeie obisnuita si nu ca o pitzi.Poate de aia ?

 Sexul cu un personaj foarte cunoscut nu mi s-a parut cu nimic mai bun sau mai fascinant decat sexul cu un simplu, muncitor poate. Desigur ca unele partide au fost foarte aprinse si am avut mai multe intalniri ‘secrete’cu acel personaj… ca apoi sa intrerupem relatia.
Unii chiar mi-au propus sa le devin amanta! Ha, ha!
Ei bine… vedetele in pat…sunt oameni obisnuiti.Unii obisnuiti poate cu un sex pe fuga…altii cu placerea de a savura placerea celuilalt…

Imi amintesc cu placere desigur de o sexuiala nebuna rau…
 Nu era prima oara cand ne intalneam dar partida,aia a fost memorabila si nu-mi amintesc prea multe de ea.
Ma imbracasem ca o rusoaica… cu cizme lungi cu sireturi in fata, cu o fusta dantelata si eleganta;Imi impletisem parul in doua codite… Ce mai! Aratam a rusoaica!
 Cand am ajuns la usa lui de hotel… brrr nu imi amintesc decat ca a ‘sarit’ pe mine, ne-am sarutat aprins…aruncand peste tot in camera, hainele de pe mine si de pe el… ne-am iubit pret de aproape doua ore…intens, pe podea!
Ajungand la un moment dat, undeva pe sub masa! Am realizat asta abia cand pielea s-a atins de metalul rece.
 Stat la palavre pret de cateva minute …Echiparea a fost cu mult mai grea, pentru ca nu imi gaseam hainele.
Unele au ajuns pe pat… altele pe noptiera.
 
 Cu altii a fost altfel…
Ca rezumat as spune ca majoritatea isi doresc sau au parte doar de un oral din ala… rapid, bagat in priza.
 Asa s-au obisnuit probabil!Cand incepi sa le schimbi stilul.. deja ii dai peste cap!Nu mai stiu daca e real sau daca sunt ei insasi in ceea ce simt.
 Sotii de vedete sunt altfel. Sunt mai tandrii si mai docili in pat.De obicei ei…. sunt genul de sclavi perfecti iar cum asta nu e chiar specialitatea mea… am evitat sa ma intalnesc cu astfel de specimene si a doua oara.
Una peste alta…( nu unu peste altul! )
Sexul cu o vedeta este la fel de bun ca si cu oricare alt barbat!

Lasă un răspuns

