Despre vreme!

V-am inselat. Nu despre asta voi scrie.Oamenii cand nu au despre ce sa vorbeasca, vorbesc despre vreme.Uite asa si eu. Ganduri…
Zilele trecute o prietena m-a facut mincinoasa! Si anume ca nu i-am spus lui Mos Craciun ca eu sunt curva! Ei uite…mosul e religios si ne-o tragem frumos de cate ori ne intalnim.Face un efort sa vina sa ma ia in oras… si apoi sa ma simt bine.Si nu am putut sa ii spun pana acum,  cu ce ma ocup eu,  cand nu sunt cu el.  Oare nu e plina viata de minciuni? Cum ar fi,  asa din senin sa ii spun, stii ma.. eu sunt o curva! Dar e o minciuna si asta.. prin omisiune!
Am fost educata sa nu mint si urasc al dracului minciuna.Of!
Dar tot nu am sa ii spun,  pentru ca nu am de ce.

Multe lucruri pe lumea asta sunt imorale si ilegale totusi… doar esecul este nescuzabil, neiertator. Si iata-ma si pe mine dand sfaturi.

Sfaturi pentru prieteni  si pentru ‘barbatul din vis’ care a gasit in mine prietena de care avea nevoie…

Nu vad de ce sa nu fii un barbat cu bun simt, in aceasta lume plina de de BANALI!
Casatoria este cumva un IMM sau SRL? Faceti credite ca nebunii! Deci.. nu mai faceti!
Prietenii adevarati isi pazesc trupurile si mai ales.. sufletele!
Cucerind o femeie purtand o masca,  va trebuii ori sa o porti mereu… si atunci devine carnaval,  ori ,  lasi naibii toata  tarasenia sa moara.

Sfaturile de mai sus sunt valabile si pentru doamne.Curve sau nu!

Nu scriu din carti si nici nu voi scrie.Scriu din experienta mea de viata si cred ca am ceva experienta! Sunt unii care nu s-au regulat cat mine, nici daca ar avea trei vieti sau mai mult!( ma laud ..deh!)

Iubirea prin definitie… este un dar! De ce atat de multi abuzam de ea?

Tag-uri:, , , , ,

Un gând despre „Despre vreme!

  1. Valy Martie 8, 2012 la 3:07 am Reply

    Te sarut de peste ocean!

Lasă un răspuns

