Pacatoasa de mine

 

Intr-o zi, a sunat telefonul si a facut rezervarea.Clopotele bateau la biserica din apropiere…cand a ajuns si el.Cand am deschis usa… Mai sa-mi cada ochii pe podea si sa marturisesc toate pacatele mele! Isus tocmai aparuse la usa mea! M-am verificat pentru stigmate.. dar nimic! Eram doar eu… intreaga, cu el… pletos cu barba si ochi viorii.

Isus s-a prezentat si cu o sticla de vin… alb! ( Care fusese apa candva?)Destul de ciudat!S-a dus la dus sa isi spele pacatele… apoi a aparut cu sufletelul curat si parul ud… sa ma binecuvanteze .

Am inceput sa il sarut iar limba lui jucausa a coborat pe corpul meu ca intr-o melodie frumoasa… cantata de ingeri.M-a intors pe burta, sa ma poata binecuvanta pe toate partile cu limba lui sfanta…sa ma duca la cer si inapoi! Cu cata placere domnul acesta… ce semana perfect cu actorul din filmele cu binecuvantatu’… ma spovedea de toate gemetele mele in pacate noi.

M-am asezat in scula lui .. sfanta, si am inceput sa il calaresc… iar el.. in momentul eliberarii , a intins mainile ca pe cruce si cu un zgomot nu prea tare, mi-a strigat numele! L-a binecuvantat si pe asta!
Amin

 

S

 

Desigur ca l-am cunoscut si pe unu… care era leit, Richard Gere.Un italian simandicos!😉 Despre el va spun altadata!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

