‘Curat,murdar’

Curvasareala e o meserie de care trebuie sa te tii serios altfel nu faci mare branza.Mitul de ‘curva cu bani’ nu a fost niciodata impartasit de mine si.. de ce sa nu spun adevarul… nici de alte colege ale mele. ‘Curat, murdar’

Printre picatele mai intru pe aici si citesc o groaza de tampitenii. Bai fratilor! Nu mai puneti intrebari la care am raspuns deja!

In Londra Pub-urile de obicei au cate un animal agatat deasupra usii de la intrare ! Serios! Ori e un leu rosu’Red Lion’ ori o …oaie aurita, ori un taur! Astia oricum beau ca porcii.Pana acum insa nu am vazut un pub cu  porc la usa!

Zilele trecute merg sa  vad un client.Cobor din metrou …strada parea sa fie la fel cu cea din telefonul meu.. si la numarul indicat… ghici ce! Police Station ! Am stat asa si mi-am belit ochii la un leu rosu care era la o aruncatura de bat de cladirea  cu numarul 32… apoi mi-am belit ochii sa vad daca nu am gresit strada- am verificat cu mesajul din telefon… Si deh… gresisem numele strazii. Oarecum nostima intamplarea.

Tipul maruntel, curatel si chiar placut in  pat.Nimic iesit din comun sau de povestit despre intalnirea asta.

Pe curand

S

 

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

