Un alt Valica day!

De sfantu lu Valica, mi-am facut deja un cadou. Mi-am luat un nou iubit. Functioneaza cu patru baterii si cam face galagie dar nu e mofturos deloc si e PROMPT atunci cand trebuie!

Uitasem sa va spun de noul meu vibrator pe care deja l-am luat cu mine in cateva escapade! De sfantu Valica… sunt invitata la malul marii.Nu ca ar fi si vreme de plimbareala… dar deh.Nu ma pun eu contra vantului mai ales cand e un vant ce aduce prosperitate !

Am introdus o noua pagina in blog pentru ca primesc tot felul de intrebari.Unele aceleasi.Aveti ocazia sa imi puneti orice intrebare.Asta nu inseamna ca o sa si raspund la absolut orice!

Mi-e lene sa scriu ceva astazi desi as avea cate ceva de povestit.Poate pe altadata! Azi ma odihnesc si o sa ma uit la filme.

Va tzuc !

Astept intrebarile voastre!

 

S

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Un alt Valica day!

  1. Victor Iulie 10, 2012 la 3:50 am Reply

    Curiozitate..
    de cate ori folosesti vibratorul pe saptamana, sa zice?

    • Sonyared Iulie 10, 2012 la 5:09 pm Reply

      Sa zicem ca depinde foarte mult de ce relatie am.. ce fac in acea saptamana… O medie…e greu de spus.Uneori de cateva ori pe zi.. alteori doar o data pe saptamana.

Lasă un răspuns

