I want you more(2)

Ma asez in genunchi in fata lui  si il privesc in ochi.Ii iau scula , care sta tantosa la mine , o umezesc  usor si incep o conversatie frumoasa .Asa cum ii sta bine unei guri flamande in fata unei pxli dornice!

El se aseaza pe fotoliu si ma asez mai bine intre picioarele lui. Il las sa savureze fiecare miscare a mea…incet.Nu ma grabesc deloc.Am tot timpul din lume! Ador sa-l privesc cum isi musca buzele in timp ce eu imi plimb limba pe penisul lui…simtind cum pulseaza, cum se ridica la fiecare atingere. El spune ceva… il aud dar nu vreau sa ii raspund…am treaba serioasa  intre picioarele lui si ‘nu e frumos sa vorbesti cu gura plina’ !

Luam o pauza scurta de tigara si sa umplem paharele cu vin delicios…rosu. Ciocnim iar eu sorb din pahar si il sarut.Ii dau din vinul ce tocmai l-am luat din pahar….usor intre buzele lui.Il soarbe insetat si asta il excita.Ii place!

Ma asez din nou intre picioarele lui si il las sa ma priveasca cum ma joc cu scula lui.Imi da usor parul ravasit, intr-o parte…sa ma poata privi.Privirea lui parca spune ceva duios… nu ma grabesc si lui ii place asta.

Ne ridicam sa mergem spre dormitor dar inainte ne sarutam pasional…si ramanem asa clipe lungi…mainile lui alunega pe corpul meu si intre picioarele mele.Sunt umeda… si ii place asta.Se apleaca, se aseaza in genunchi si ma saruta usor pe muntele lui Venus.Cu mainile ma mangaie pe coapse, pe fund…Se ridica si ma apleaca peste blatul de bucatarie apoi ma saruta pe fund…eu gem de placere. Isi baga doua degete in piersica mea umeda si apoi gusta nectarul meu…cu un ‘mmmm’.Ma saruta in fund … se joaca cu limba lui si imi place!Cu degetele ma agita in piersica facandu-ma sa am primele orgasme…destul de umede…totul se prelinge pe mainile lui iar el nu pierde nimic…Vreau sa ma gust! Ii ling degetele si imi place.Mai sorbim o gura de vin… il amestecam in gurile  noastre cu un sarut…

Mergem in dormitor si ma asez pe burta.Continua sa ma alinte si sa imi sfredeleasca  anusul cu limba lui…ma intorc si il privesc.E ametit de atata adrenalina si vin! Il vreau si el nu ezita sa se aseze in genunchi si sa ma linga… usor, fara graba. Imi place sa-i simt inca barba crescuta usor.. firele de par , limba lui exact acolo unde trebuie…

Ma rasuceste iarasi pe burta si se infinge adanc, usor si adanc in fundul meu.Gem de placere si ma intind dupa vibrator.Il bag in piersica uda, uda si simt ca el nu va rezista prea mult…. Cateva miscari si terminam amandoi…in gemete usoare…

 

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

Un gând despre „I want you more(2)

  1. Valy Februarie 9, 2012 la 2:10 am Reply

    Vreau si euuu!!!!!!

Lasă un răspuns

