I want you more (1)

Am atat de multe lucruri frumoase sa spun si nu am timpul necesar sa o fac….

Cred ca acesta este cel mai mare regret al meu. In rest, toate bune si frumusele.

Zilele trecute ma gandeam ca nu e chiar asa de rea viata asta de curtezana.Nu ma vand ca pe o bucata de carne in galantar, asa cum multi cred si gandesc despre femeile ce practica meseria mea. Am cunoscut oameni draguti si altii extrem de draguti! Zilele trecute m-am vazut iarasi cu unul din frantuzi mei . Pe masura ce ne cunoastem micile chestii care ne fac placere, individul vrea din ce in ce mai mult timp. Ne-am sexuit cam patru ore ca a doua zi sa imi spuna ca nu i-a ajuns! Mai vroia! Deh! De ce iti place.. cam greu sa te saturi!

Mi-a trecut prin cap anumite chestii ca de exemplu : inainte, am locuit in MIDDLESEX iar acum locuiesc in ESSEX. Simpatic nu?

Am parte de sex muult mai mult decat o femeie normala. Uneori sa stiti ca ma mir de ce nu sunt geloase unele sau de ce sunt!

Cu Francezu’ doi , m-am vazut zilele trecute , cum am mai spus.Ma tot ‘ameninta’ ca e gelos si ca trebuie sa isi faca timp sa ne intalnim.Ne-am intalnit la un colt de strada. Trebuie s ava spun ca in Londra totul este in continua schimbare.Ai sansa daca treci pe o strada luna asta si te ghidezi dupa un magazin… sa nu o mai poti face la distanta de o luna de zile. Totul se schimba! Si nu zic doar de vitrinele ce te ametesc prin culori si rafinament . Ce am patit! Am iesit pe alt-EXIT  de la metrou… si pac deja eram intr-o alta parte de cartier, unde nu recunoasteam nimic. O iau la pas si reusesc sa ajung pe strada pe care o stiam. Ghidata oarecum dupa anumite puncte. Nu magazine ci un hotel mai inalt. Faza e ca eu nu vedeam intrarea de metrou.Era ascunsa de niste panouri si am crezut ca iar m-am ratacit nitel.

Magazine luxoase si vitrine cum v-am spus…Berluti, Gucci, Josheph, Luis Vuitton… astia aveau luna trecuta niste geamantane superbe in vitrina si un elefant cu textura gentilor lor! Acum aveau niste cirese frumoase.. cam cat o minge de footbal!

La locul de intalnire observ un magazinel nou.GINA! Ei .. Gina vinde ma puci pardon… PANTOFI! SI nu orice pantofi… ci STILETTO! Numai din astia cu minim 15cm toc ;)  Frumosi de-ti fura ochii oricat ai vrea sa te uiti pe partea cealalta la ciresele alea! Deh…

Apare si dansu’… de la birou vine sigur.Elegant si cu un mic diplomat in mana.Ne pupacim si discutam aiureli.

-„How is life?”

-‘Is how we make it! ‘- discutam aiureli de astea pana aproape de casa.Se simte ca are o afinitate aparte pentru mine. Intram sa cumpere niste vin si redbull… apoi urcam.Merg sa ma schib la baie si desigur iar nu gasesc intrerupatorul de lumina! Pentru ca astia il au pe ata! Si ata aia nu prea o gasesti repede in intuneric decat daca stii pe unde sa cauti si uite cum dai din aripioare ca un bezmetic … cautand in aer…o ata de aprins lumina! Il strig si imi aprinde el !

Ma clatesc cu un pic de apa fierbinte , imi pun halatul de catifea neagra si ies. El este inca imbracat in camasa lui .. isi da cravata jos.Il ajut sa descheie nastureii de la camasa  si incep sa il sarut pe gat spre ureche. Ii soptesc …’ i want you’ si-mi raspunde  gutural… ‘I want you more’. Merg su sarutari si ‘respiratie rece’ spre ureche… intre timp ii desfac pantalonii si ….

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

