Sunt simplu..fulg de nea!

Ochii inchid si-mi lipesc fruntea de geamul rece.
Amintiri ma poarta spre copilarie cand, nerabdatoare asteptam… prima zapada.
Asteptam sa cada fulgii… sa se adune, mai multi, mai multi!…
Sa se faca un covor alb… sa pot iesii la joaca.
Alta grija nu aveam decat sa privesc cum se asterne covorul imaculat peste tot si sa astept ziua de maine… sa pot iesii la sanius. Imi imaginam ca sunt o zana a fulgilor de nea.Cu rochia alba imaculata…alergand prin zapada, amestecandu-ma  cu ea.

Am iesit in gradina… sa simt ceea ce asteptam de mult sau poate doar imi lipsea de ceva vreme.
Poate dorul de casa, amintirile…
Mi-am aprins o tigara si ratacind cu privirea printre fulgi incerc a gandi la trecut…eh!

Anii au trecut….
Imi amintesc de ultima zapada, de anul trecut. A venit cu o iubire!Deh… povesti deja trecute!Un chip frumos mi-a aparut pentru cateva fractiuni de secunda … apoi a disparut. Atunci am mers desculta prin zapada iar un vecin credea ca imi lipseste o doaga! Pe bune!

Am uitat sa ne bucuram de lucruri simple!
Acum zapada ne apare ca un chin, ca un blestem de iarna desi …ea a venit in fiecare an la noi de cand e lumea!?
Un fulg s-a opintit in geana mea facandu-ma sa clipesc…apoi a zburat sau poate s-a topit de caldura fumului sau a mea?

E liniste…doar vantul se aude cum suiera printre cladiri.Da il aud!Parca ar cauta ceva, un loc unde sa se opreasca?
Cerul pare greu si intunecat de povara.Imprastie cernand fulgii, peste tot, iar vantul il ajuta sa-i potriveasca. Nu stiu nimic.Parca nu mai stiu nimic dar ma simt iarasi copilul de altadata.Cu nasul lipit de geam…fara griji.
Ninge peste anii mei… ninge si in suflet. Sting tigara in ciuda si ma bag in casa.

Iubeste-ma in gand…cand vine seara.
Sa-ti curg in suflet cu dorinta
Sa-ti simt caldura, a ta vointa
Sa-mi fii aproape, sa ma mangaii.
Sub pleoapa ta sa m-opintesc
Sa-ti sorb a buzelor dulceata
Sa te iubesc…sa ma topesc

S

Tag-uri:, ,

Lasă un răspuns

