Totul se rezuma la bani?

S-a oprit cineva sa se gandeasca, chiar si pentru o clipa, la ceea ce fac, de zi cu zi si de ce o fac?

Totul se rezuma la bani. Am primit cateva intrebari pe care nu le voi publica si nu am de gand sa vorbsc despre asta in blogurile mele…

Ne vindem sufletele pentru bani, ne sacrificam vietile pentru ei…
Este vorba de bani! Din pacate acesta este adevarul trist, dezgustator si… depravat.Cum ar putea fi altfel?

Putini reusesc sa vada acest adevar, sa il simta… Aceasta realitate, virus…tiranie,  unde nu este decat speranta desarta…Gandesc simplu, ca o curva…Multi inca,  judeca inainte de a-si vedea ” barna” ce le scoate ochii… Cu toate acestea…si curva e oarba si a invatat sa fie oarba pentru bani. Nu ne deosebim prea mult  intre noi. Cat de ridicol este totul! Pupam in cur atata celulita in societate si nu ne gandim decat la ce bagam in stomac!

Pentru multi, curva este femeia degradata  ce face totul pentru bani. Femeia maritata din interes… nu e o curva! Pentru ca aia face mofturi in pat si nu va invata sa suga pula decat daca e nevoita! Daca a mai facut si un copil , doi… ai pus-o! Slabe sanse sa-ti mai vezi coitele golite in mod regulat de la ea! Dar continuii sa crezi ca ea e femeia pe care o respecti iar  curva, e aceea care iti va dezumfla coaiele si careia ii vei putea arunca banii pe noptiera…

Desigur nu toti sunteti asa.Cei pe care ii cunosc eu doar unu dintr-o mie sa fie de acest gen, care sa gandeasca la acest mod.Marea majoritate o spun de ochii celorlalti iar in sinea lor  gandesc cu totul altceva! Nu mai conteaza! Totul se rezuma la niste bani.

Fank este un individ inalt si voinic, trecut de 60 de ani,  cu parul carunt si inceput de chelie. Nu poarta ochelari decat daca trebuie sa citeasca  si ii place berea si matasea! Are un fetis pentru matase… si se pare ca ii plac si roscatele!

Ajung la hotelul unde ,cu cateva zile inainte mai avusesem o scurta intalnire… Un hotel gen american, unde parchezi masina aproape in fata usii. Intru in camera si el ma invita sa iau loc la un pahar de vorba. ( O cerere aparte facuse Frank, sa vin cu doua pahare! ) Imi toarna vin rosu in pahar…el bea bere! Discutam aiureli si lucruri normale…amestecam conversatiile si ne zambim, ne atingem…minutele trec…eu merg sa ma schimb in ceva mai lejer.

Se pare ca satinul si matasea il incita rau pe Frank.Mainile ii aluneca peste rochia mea rosie iar ochii ii joaca ca doua margelute. Il privesc cu  dragoste …desi nu sunt excitata deloc, ma fascineaza pasiunea lui pentru matase! Pe tocurile mele sunt aproape cat el la inaltime… dar el se apleaca sa ma atinga… incerc sa simt atingerile lui ca pe ceva placut dar nu reusesc. Cumva spiritul imi este alertat si nu ma pot relaxa sa ma bucur de placere….

Ajungem in pat si o parte din rochia mea este rulata peste penisul lui erect. Ii fac placerea de a ma juca cu rochia pe scula lui  scurta si rigida…. Ii place sa priveasca si e excitat. Oscilez intre oral si mangaieri peste bucati din rochia mea… sa simta matasea pe piele. Ii place si imi sopteste  de sute de ori „love you”…. si il cred. Tot ce avea nevoie … era un pic de atentie… si relaxare inainte. Reuseste sa termine dupa o perioada destul de lunga…  iar eu  incerc sa ii fac un masaj sa se relaxeze, sa doarma…

Adormim pe marginile de pat….Ne trezim dimineata, dus si in masina.  Nimic special pentru multi… atat de important pentru unii! Am castigat intr-o noapte cat in doua saptamani de munca fizica normala… el a primit cu mult mai mult decat se astepta! Atentie si placere. Luna viitoare mergem in excursie de o zi!

S

Tag-uri:, , , , , ,

2 gânduri despre „Totul se rezuma la bani?

  1. Valy Februarie 1, 2012 la 2:30 am Reply

    pup fata toata
    Te astept in aprilie in bucuresti

    Apreciază

Lasă un răspuns

