DESprins din fantezii

Tipul vine sa ma ia, sa mergem la el. In dus ma gandesc la o fantezie mai veche…neamplinita inca.Ma cert in gandul meu, ca nu mi-am facut si pofta asta, sa las pe un tip sa-mi faca freza intima… sa imi barbiereasca ‘mararul’ de pe picioare.Ei deh! Nu v-am spus ca am si eu un stol de ‘pasarele’ ?

Ajunge tipul .Un tip normal… genul individului care il vezi facand cumparaturi langa nevasta… care pleaca la munca si-si duce copii la scoala.Nimic deosebit pana aici. Avem de mers cu masina cam 20 de minute timp in care  nu discutam mai nimic deoarece ii suna telefonul si vorbeste aproape pana la destinatie. Intram in casa cu cele doua sticle de sampanie pe care le-a cumparat probabil cand venea sa ma ia. Intram in bucatarie si desfacem o sampanie.Conversam scurt …

–  Ce-ti place in materie de sex?

– Orice

– Interesant.Trebuie sa fie anumite lucruri care iti plac in mod special…

– Hai sa iti arat.Mergem sa facem o baie impreuna si apoi vei vedea ce-mi place.

Urcam la etaj in dormitor, ma dezbrac si intru in cada.  Cada e in forma de L… baia luminata obscur de sub marmura de pe pereti, de jur imprejur. El apare cu paharele de sampanie si se baga in cada cu spuma… E placut.Chiar relaxant.  Ia spuma de ras si incepe sa o intinda pe picioarele mele… e albastra si devine alba.Imi place…

Sunt excitata!  Pur si simplu tipul parca imi citise gandurile.Nu prea are ce par sa dea jos dar … simt cum lama taie fiecare fir pe care il gaseste in cale… El apasa suficient de tare in suportul lamei,  plimband de sus  in jos pe picior… pe gamba, apoi pe pulpa mai sus…

Il privesc in ochi si el imi citeste excitarea.Rotesc piciorul si il las sa ma alinte cu lama aparatului de ras, pana sus … apoi ma ridic si il las sa faca freza la piersica. Ii cer sa nu-mi taie liniuta rosie  de pe Venus… Se conformeaza.Apa s-a scurs din cada…ridic picioarele iar  el pare sa se bucure la fel de mult ca si mine de alintul asta. Ma aplec si ii iau scula in gura adanc. Apa s-a scurs din nou din casa.Ne clatim de spume si iesim. Ma ajuta la sters cu prosopul moale…si-mi place.Sampania isi face efectul cred. Sunt ametita de adrenalina amestecata cu sampanie.

Ma intind pe prosop, dea latul patului,  pe burta. Asa a cerut asa fac. Ia ulei de masaj si incepe sa il intinda pe spatele meu  cu miscari perfecte… scula lui e aproape  de obrazul meu si din nou incep sa-i fac un oral. Cand simte ca e aproape sa explodeze.. se retrage din gura mea, continuand sa imi faca masaj peste tot… e placut. Imi maseaza picioarele… mai sorbim din sampanie… cuvinte putine . Reusesc sa ma urc peste el  si sa- l calaresc. Imi musca degetul mare de la mana si asta ma face sa tip. Doare  dar e placut. Ma musca apoi de brat … schimbam cateva pozitii si terminam amandoi in spasme de placere, in acelasi timp. Superb! Parca totul s-a desprins din fanteziile mele…

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

