Flashback-barbatii fara nume3

Nu stiu daca am scris despre Mx.Pur si simplu nu am timp sa recitesc celelalte doua bloguri sa vad pe unde e incadrat… la ce litera. In fine. Zilele trecute m-am gandit destul de mult la relatia cu Mx. Mi-au fulgerat imagini din trecutul meu cu el si mi-a venit ideea sa scriu despre el un pic mai mult. Mx,  nu e cu mult mai in varsta decat mine.Ne-am cunoscut pe cand eu eram insarcinata iar el era casatorit.

L-am ademenit in patul meu ca o vulpe ce sunt .Imi placea la el,  inocenta si stangacia…emotiile pe care le avea atunci cand ma saruta… ah! Desi insurat,  tipul nu reusise pana la varsta lui,( 25 pe atunci)… decat, sa se culce cu nevasta!Nici o alta femeie!!!

L-am invitat la mine… nu mai stiu exact ce pretexte aveam… Ideea e ca i-am deschis usa …in capot. Tocmai ce facusem o baita.L-am rugat sa imi faca un masaj… apoi totul a curs pur si simplu…de la sine.

Mult mai tarziu cam peste 4 ani , ne-am regasit pe meleaguri straine, departe de casa si de consoarte.Ne-am iubit iara si iara…am locuit impreuna o perioada apoi totul s-a naruit repede.

Partea frumoasa este ca sexul era super cu el si viata ‘de cuplu’ deloc plictisitoare. Nu e cazul sa scriu de ce ne-am despartit si nu regret decat ca nu am facut un pic de efort,  sa salvez relatia pe care o aveam cu el. Am crezut ca s-a intors la sotie dar am aflat acum un an, ca a divortat si are un copil cu alta…Sa fie sanatosi.Eu nu regret nimic si nici nu doresc sa intorc timpul inapoi.

In unele discutii…virtuale,  imi aminteste uneori  de nebuniile noastre si in special ale mele. Deh , cand ai si cu cine sa faci nebunii…

Deunazi ne-am urat cate un „multi ani ” fericiti… si cam atat. Mi-e teama uneori ca as putea rascoli trecutul si sa las in urma mea pe ‘altele’  sa sufere. Mai ales ca eu nu-mi doresc o relatie cu Mx. Nici macar una pur sexuala.( Acum). Am , pe moment , tot ce imi trebuie in materie de sex. Oare ce-mi veni sa scriu de el?

Tag-uri:, , , , ,

3 gânduri despre „Flashback-barbatii fara nume3

  1. GuessWho Ianuarie 10, 2012 la 8:26 pm Reply

    Si zici ca ai numai 33 de ani ?!🙂

    • Sonyared Ianuarie 12, 2012 la 8:52 pm Reply

      Din cate imi amintesc am trecut de varsta aia.Curand fac 35.De ce?

  2. Christopher Caloprato Februarie 10, 2012 la 5:03 pm Reply

    Până la urmă totul e matematic şi oarecum previzibil, 1 1 1 1 1 un “eu” uneori ridicat la pătrat.

Lasă un răspuns

