2012 orgasme!

Cum spusesi  zilele trecute! Am carlig la frantuji.*mama lor de diacritice si tastatura italiana!

Un rebelion pe cinste! Orgasme si focuri de arfiticii! Pai cum altfel? Vorba aia: am ramas la petrecere… dar icrele erau negre, vinu’ vechi… mare branza nu fuse!

De data asta fuse. Chiar bine de tot! Interesant este ca omuletul era sau a vrut sa fie , un soi de regizor. Aveam in camera o oglinda imensa in care ma punea sa ma privesc si sa ma masturbez. Si era interesanta privelistea!  El in lateral ma privea cu interes. Savura placerea. Asta pe langa chestiile normale… fuse ceva mai deosebit fata de altii. Plus ca e simpatic rau,  sa stea cineva intre picioare sa te linga… si sa ridice capul sa-ti spuna… Happy New Year!

EEEEE Asa da happy nu?

Mda. Fiecare cu pasarelele lui nu? Unii au colectie de raritati,  altii… un stol intreg!Eu umblu doar cu o colivie mica in care inca nu stiu ce tin.

Una peste alta… adica unu peste altu.. eiiii. Unii peste altii! Mie mi-a placut. Am inceput anul cu orgasme si cu banuti la buzunar.

De v-ar merge asa la toti!

P.S

Gerry si inca un frantuz ma tot butoneaza de zori. Se pare ca mi-am facut cativa clienti regulari pe care sa mi-i regulez in mod regulat . Ha! Ha!   Ma gandeam la numarul asta .. 2012… Pot sa fac atatea orgasme anul asta? Ar fi ceva! Faza nasoala ca nu le numar.

Bafta in toate dragii  mei si sa ne auzim de bine!

S

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

Un gând despre „2012 orgasme!

  1. Valy Ianuarie 7, 2012 la 1:10 pm Reply

    La multi ani! Te sarut dulce! Poate mai treci si prin Bucuresti din cand in cand…….

Lasă un răspuns

