Cand vine Mos Craciun…

Iaca ca am ajuns la zilele asteptate un an intreg…sarbatorile de iarna.Asteptate de altii nu si de mine. In fine, in camera mea ma alint cu crema Garnier-body… si ma joc pe calculator. Spre seara mi se pune de un somnic si daca tot nu e nimic de facut ma pun pe somn.Visam probabil ceva frumos cand intra prietena mea in camera si zice:

-A venit Mos Craciun!

– Sa-l ia dracu!

-Ba! A venit Mos Craciun!

-Sa suga pula, ii zic si ma intorc pe partea cealalta- convinsa ca e o gluma de-a ei.

-Baaaa! A venit M!

-Ops! Si sar din pat direct cu privirea in oglinda de pe usa sifonierului.

Moca odihnita dar ciufulita. Ajung la usa si M intra in camera.Nu-l vazusem de aproape 3 saptamani. Ma saruta si imi framanta sanii in palmele lui mari. Inchid usa dupa el si somnoroasa inca nu reusesc sa spun cateva cuvinte.Ii simt scula in pantaloni . E dornica… e tare…

– Ce sa-ti faca Mos Craciun?

– Nimic… nu stiam ca esti tu.

-Ce spuneai ca vrei de la Mos Craciun?

-Ei, nah! Nimic! Am crezut ca e o gluma de-a ei.Mainile lui coboara si imi ridica rochia ajungand la piersica mea. O manghaie un pic pana se umezeste.Se desface singur la pantaloni si ma aseaza peste pat…capra.Se infinge in mine dur de tot.Ma umple si e bine. Nu apuc sa spun nimic.Parca inca visez.Il simt in mine cum ma framanta. Ajung la orgasm repede, repede … iar el imi acopera gura cu o mana iar cu cealalta ma trage de mijloc spre el si ma indeparteaza.

Ah! Ce bine! Si in cateva minute reusesc sa am cateva orgasme.Il simt mai bine ca oricand in mine. dur, ferm si convins ca trebuie sa ma pedepseasca pentru cuvintele spuse mai devreme…

Mergem pe rand la baie apoi coboram la bucatarie sa luam cina de Craciun impreuna.

Sa tot vina Mos Craciun!😉

 

2 gânduri despre „Cand vine Mos Craciun…

  1. Stelar Decembrie 30, 2011 la 9:43 pm Reply

    Felul tau de a povesti imi aduce aminte de o fosta „fuck-buddy” , iar cand am vazut ca amandoua folositi cuvantul „piersica” pentru un moment am crezut ca e blogul ei , numai ca ea nu este roscata.

    Aprob blogul tau pentru ca esti una din putinele femei care chiar incurajeaza relatiile poliamoroase in mod deschis in ciuda prejudecatilor societatii. Daca mai multe femei ar citi blogul tau si avea posibilitatea sa experimenteze asa cum faci tu atunci prin consecinta si noi barbatii am avea de castigat. Pomenesc de lucrul acesta pentru ca in ultima vreme o parte tot mai mare din femeie cu care interactionez doresc sa incerce lucruri noi si sa-si mareasca orizontul.

    Problema este ca desi si ele ar vrea o relatie bazata pe sex si respect ,de cele mai multe ori devin frustate de faptul barbatii se comporta copilareste , dar si mai grav de faptul ca isi cer scuze ca s-au nascut cu „pwla”.

    Pentru ca se apropie 2012 iti urez un „An nou fericit!” cu conditia sa nu uiti de blogul tau.

    • Sonyared Decembrie 31, 2011 la 5:16 pm Reply

      Nu voi uita de blogul meu! multumesc pentru ca mi-ai scris si iti doresc si tie un An nou plin de bucurii si impliniri.Am intalnit in viata mea multi barbati… si parca din ce in ce mai multi sunt din cei care … se simt vinovati ca au o pwla.Pe undeva probabil sunt vinovate si mamicile care ii cresc sau poate societatea in care traim.Nu mai conteaza! Viata merita traita frumos! La multi ani !

Lasă un răspuns

