4some

Patru ceva sau patru si ceva….

Deh, aranjasem oarecum cu un bun amic sa ne vedem cu un cuplu. Cu alte cuvinte un fel de sex in grup caruia cica i se spune 4ceva( foursome).

Tipu celalalt isi aduce nevasta la hotel la noi.O indianca in sari cu tot cu bulina in frunte.Dragutica la moaca dar ceva pe la… 45/50 de ani. El tot indian, cu musteata , prezentabil… dar aproape deloc pe placul meu. Noroc ca il apuca o durere de masele si treaba deveni un trio… din 4 ceva . Si daca tot il incalzisem bine pe amicul meu.. cu mangaieri si sarutari… eu pe o parte si indianca pe cealalta… deodata vad ca se suceste tanti pe pat si se pune capra… mai degraba o vaca ca asa ceva nu am vazut de multisor!Mai ales la viteza aia!


Pur si simplu a sarit de la orinzontala de langa noi si s-a asezat in pozitia capra… invitand pe amicul meu sa o …’goneasca’ …fara alte cuvinte.

Personal mi s-a taiat de tot si de sex si de trio si de …

Am incercat sa nu arat si sa imi incurajez partenerul sa o reguleze pe capra indianca ce cu greu rupea cateva boabe de inglish… si care a disparut in secunda doi dupa ce amicul  s-a slobozit.

Un 4some ratat dar o experienta de povestit in putine cuvinte.

Multe altele vor veni cu siguranta.

Va doresc un ‘vikend’ placut , cu cat mai multe orgasme!

S

Un gând despre „4some

  1. Valy Decembrie 17, 2011 la 12:47 pm Reply

    Naspa indiencele astea
    Pup
    Weekend minunat Sonia!

    Apreciază

Lasă un răspuns

