Sunt gustoasa!

Mi s-a spus in multe feluri.. de la curva, tarfa … amanta  si nu-mi mai amintesc  !

Acesta, imi spunea … ca sunt gustoasa!

Dupa  ce am servit un paharel de vin dulce… s-a asezat in genunchi si mi-a ridicat rochia sus de tot.Mi-a departat picioarele usor si a inceput sa ma sarute de la genunchi in sus. Ma privea… il priveam. Fix in ochii lui. Un tip cretuliu si frumusel… ii dadusem numarul de telefon in holul unui hotel, candva… l-a cerut si l-am dat!  Acum era intre genunchii mei… ma saruta usor,  facandu-ma sa tremur de placere.Ceruse special, sa vin fara ciorapi si fara chiloti. Imi lua genunchii cu toata gura… mi-i saruta si dezmierda cu pofta… o pofta ce se transmitea in mine in ceea ce simteam.

Limba lui jucausa o vroiam in piersica mea…si nu s-a lasat asteptat deloc. Ma lingea  cu un ritm anume., apoi se oprea… poate sa respire un pic…. si revenea ca o avalansa  peste clitorisul meu aprins de dorinta.Nesimtita de mine… imi inchipuiam ca e un motanel pofticios si se va satura dar de unde!!! M-a tinut asa in limbute peste limbute pret de o ora si ceva! Lua o pauza de respiro….. sarutandu-mi coapsele…. apoi mai lua o gurita de vin dulce si iar cobora  cu limba in piersica mea…

Avusesem parte de cateva orgasme buuune  in prima ora si aproape ca as fi putut sa iau o carte sa citesc in timp ce el…motanelul, isi lapaia tacticos  fiecare picatura ce reusea sa o scurga din mine.

As fi vrut sa-i simt scula- frumoasa la vedere – dar pe care ma rugase frumos sa nu o ating!

Era un fel de tortura.. ceva inca ce nu am intalnit sau poate a fost , dar nu m-a impresionat inca ca acesta?

Spre finalul celor doua ore  in care doar prima a fost pentru mine placere  … restul a fost pur si simplu … teatru! ( sa nu ma spuneti! ), individul isi ia scula frumoasa in mana si  termina frumos pe sanii mei si pe fata…. ma saruta si merge la baie! Pac! si pac din pistoale…atata a fost!

Mai ceva ca-n bancul ala…” pe banii mei… fac ce vreau eu!”

😉

S

 

 

 

 

 

Un gând despre „Sunt gustoasa!

  1. yutero Octombrie 31, 2011 la 10:26 pm Reply

    frumos, frumos, frumos😉

Lasă un răspuns

