Atingeri fierbinti

Intram in camera …

Bem un paharel de vin rosu eu merg sa fac  un dus…

Cum ies din baie vad cum el sta si-si fumeaza trabucul tacticos cu piciorul unul peste altul.Parca ar fi o dama ce-si savureaza cafeaua! Am inca picaturi de apa pe mine… si ador senzatia asta! Imi aprind si eu o tigara dar cealalta mana imi scapa intre picioarele lui.Scula lui e tare.E excitat iar pe mine ma excita mult mirosul de trabuc, al vinului dulce,  amestecat cu mirosul de Marlboro…. mmmm . Sting tigara si ma asez in genunchi.Ii privesc ochii rugatori ce-mi spun doar ” yes baby… do it!”… si o fac! Asa cum inca nu a vazut si simtit poate pana atunci… ii iau pungutele si le ating cu varful limbii.. le privesc cum pielea se strange si se incordeaza, incretindu-se si adunand outele  mai mult in fata….le privesc si le alint, el  scapa un oftat frumos, un tril necunoscut inca….

Urc usor cu limba si umezesc capul sculei ce aproape plezneste sub fiecare atingere… Imi place sa privesc un madular fericit… Posesorul trage tacticos din trabuc si are ochii inchisi.Probabil viseaza la nevasta  poate la amanta.. cui ii pasa la ce viseaza? Poate doar savureaza momentul! Il chinui cu placerea asta pret de cateva minute  apoi inghit madularul tot.Pur si simplu nu ii las loc de spus nimic individului… el geme.. geme adanc in mine si se descatuseaza zgomotos cu un ” yesssssss”…

Ma apleaca capra peste pat si se infinge in mine dur.Imi place! Ma apuca de par si ma trage spre el in contre dureroase.Il simt …il simt atat de bine cum intra adanc, ma patrunde si imi ofera placere.Intreg corpul meu tremura de placere. Tremura si se zvacneste in ultimele spasme de placere. Cazut peste mine …aproape ma sufoca. Torc ca o pisica si mai vreau…

Lasă un răspuns

