Intre doua nu te ploua… da te faci fleoasca

Ei bine… e vorba de doua intalniri.

Cu atata  ploaie.. e greu sa nu te si uzi :)) de-a binelea!

Intalnire la Brasov.Mosulica ma bazaie la cap de o bucatica buna de vreme si m-am dus. E singur…nevasta a mierlit-o de ceva  vreme si el  ar fi vrut o femeie pentru o  seara. O femeie care sa-l futa cu care sa danseze si cu care sa ia cina in oras.( nu neaparat in aceasta ordine!) Iaca a avut! Pai de ce nu? Ce greturi pot avea sa ies la cina si apoi sa fiu alintata de unu ce are  dublu varstei mele dar pensie … cat as castiga eu cam in trei luni de zile!deh.. .comentariile le faceti voi dupa si poate nu despre bani!.

Ma asteapta cu flori la gara si apoi luam un taxi la hotel…. fara intrebari il las pe el sa conduca ostilitatile. E neam de tiganel dar nu-mi pasa.E aranjat ca in filmele alea cu tigani… costum la 3 piese, camasa rosie si palarie. Sa pic jos de ras! Nu am ras pentru ca nu era cine stie ce. Cina in camera, cu vin rosu si capsunele. Vise? Nu! Realitate.Un rasfat pe cinste.Pacat ca nenea nu avea insa cu macar 20 de ani mai putin! Scula? Aproape moarta. Paradoxal nenica stie cum sa atinga o femeie sau ma rog… pe ‘moa’.N-a trait chiar degeaba pana la varsta  lui! Punct atins , punct lovit. O seara placuta in doi. la sexuiala ceva mai putin  dar la dans.. nu-l intrece nimeni pe mosulica!

Dupa doua paharele de vin si papica buna trecem la actul 2. Primul s-a consumat relativ rapid cu dansu deasupra.. nefiind nevoie de nici o flotare .

Actul 2

Nu ridicam cortina pentru ca nici nu am lasat-o! Dupa ce ne-am dantuit si am mai stat la povesti.. zic.. hai in pat sa ne alintam.. si iar se repeta faza…. fara macar o flotare! Pusa uma asa deasupra si pac… finito.

Mosulica povesteste de vremurile tineretii… deh! Ar putea simplu sa imi fie bunic la naiba! Mi-era si teama ca o sa o mierleasca la faza cu „actul fundator”…

Se pare totusi ca il tin si balamalele si buzunarele. A ramas sa ne vedem infiecare luna…

De la Brasov plec spre Sinaia. Intalnire cu un individos de varsta meaa. Eeeee

Ce sa zic? Acum credeam ca am ‘tras sforile’ pe undeva,  ori de vina ar  fi soarele si zapuseala dintre ploi? Ne cazam impreuna la un  hotel dat naibii de fain . Si am avut parte de ceva bun de data asta .. pe langa sampanie, jacuzzi si capsuni. Iubareala , sexuaiala.. alintari si multe, multe orgasme.

3 gânduri despre „Intre doua nu te ploua… da te faci fleoasca

  1. tink3rbe11 August 4, 2011 la 1:23 pm Reply

    Macar nu te-ai plimbat numai pentru a manca ” la hotel”.

  2. wise August 5, 2011 la 9:16 pm Reply

    Astazi am descoperit blogul tau. Tocmai te-ai mai ales cu un cititor fidel si cine stie….😉 Ce sa zic, bafta si tot ce-ti doresti pinguinoaso…

Lasă un răspuns

