Soptind muntilor…

Piticii se aduna mai greu in ultima perioada.Probabil e vinovata criza…naiba stie!

De dimineata purced la drum lung spre Brasov apoi undeva mai sus…in munti sa dau de ne-cunoscutul meu.Dupa cateva ore de mers cu minimax-maxitaxi asta… aflu ca trebuie sa schib Autogara! Iau un taxi si ma conformez.Un alt ‘minimax’ de asta,  cu omuleti simpli si cu rosu in obraz de sanatosi ce sunt! Ajung la destinatie dar tzop ne-cunoscutu nu-i pe faza.Era pe alte faze probabil dar trimite un taxi dupa mine si in sfarsit ajung in cuibul dansului de nebunii.

Munti de jur imprejur.Brazi frumosi doar sus pe creste.Cat vezi cu ochii nuante de verde! Aproape ca ma inverzii si eu dar dupa o gustarica  yummy cu branza si ceva vin, dupa un dus fierbinte ma alint in pat… ma pisicesc la el in brate ca si cum n-am vaz ma-scul de o luna de zile! Ei, aproape ca da!😉

Ochii mi se innoada de placere iar lumina ce patrunde atat de adanc prin perdea imi raneste ochii, fortandu-i sa ramana inchisi.Il adulmec si ma simt bine.Totul e prea bine sa fie adevarat.Il sarut pe coapse, pe oute si-i iau scula intarita in gura. Il simt cum ii pulseaza sangele in ea, la fiecare atindere cu limba.Imi place! Savurez fiecare secunda, fiecare zvacnitura… Ma mangaie usor si apoi isi scoate jucaria si o ‘incalzeste ‘ pe corpul meu … atingandu-ma cu ea.Sunt excitata la maxim.Tremur in secvente scurte si il vreau in mine.El .. nu. Ia jucaria, pula imensa de silicon si o infinge in mine.Ma umple.Gem.

E aproape dureros de dur in mine dar vreau.Mai mult si mai mult. In timp ce eu il sug  el impinge siliconul in mine si imi place. Vreau.Parca mai mult si mai mult.

Ochii imi sunt inca inchisi.Vreau sa ii deschid dar nu reusesc.E o senzatie de durere si in ochi.O durere placuta. Am orgasme in valuri si valuri… el termina ca o usurare. Totul a durat minute intregi.. eu ma simt inca plina.. si mai vreau…

Seara se lasa molateca peste varfurile brazilor… peste munti, peste cer.Noaptea abia incepea!

Tag-uri:

Un gând despre „Soptind muntilor…

  1. yutero Iulie 15, 2011 la 11:07 pm Reply

    Foarte romantic cu felicitari😉

Lasă un răspuns

