Examen oral

Suparata oleac’  pe neghiobia mea,  de a ma supara aiurea… fumam si butonam cand primesc un apel de la cineva…cu. nos. cut. Imi apare numele dumnealui,  nu doar un numar de telefon… asa ca din start incep sa ma simt.. .’cute’ si mmm tipu’ vrea sa ajung in maxim o ora la camera lui.

Echiparea rapid si zbrrr cu un dovleac galben la comanda.Ma infiintez la usa dansului.Tipu’ e un pic mai scund decat mine… cu o codita simpatica dar tuns relativ scurt… si barbos.Foarte interesant.Un tip cu care discuti un pic inainte…apoi treci sa dai examene de oral si practica la nivel inalt…adica sus in pat .

Am inceput cu un paharel de vin rosu…cu o tigaric si discutii despre ce altceva… decat criza… dar mai mult decat aia de bun simt.Inca o lulea si un pahar cu vin…la pieile goale…apoi o moleseala, asa… se pune pe ochi.. si ma simt cam aprinsa.Ma tolanesc pe pat si stang luminile caci aia de la tv ajungea cat sa ni se distinga formele…

Ma pisicesc ca o pustoaica apoi el imi saruta sanii si ii alinta frumos.Ma atinge cu mainile lui de barbat pe piele, ma mangaie frumos si deja simt cum intru in alta lume.Lumea mea….

Imi desface picioarele si ma saruta pe interiorul coapselor.Ceva incepe sa-mi spuna ca nu se va opri acolo si amestecul de vin rosu face bine la ce trebuie sa simti in momentele alea!Ah… ma saruta adanc,  chiar pe „Venus” a mea.Nu eu am botezat-o! Multi barbati ii spun asa… eu nu-i spun nimic cand comunicam😉 ci doar o rasfat…fara nume.

Limba lui e jucausa iar buzele lui stiu cum sa sarute sexul unei femei.Ma linge si ma penetreaza cu limba minute intregi.Vinul isi face efectul …amestecat…sunt ametita si mi-e bine.

…..

Plec spre casa… imi cumpar tigari si pierd timpul pana dimineata cu ganduri si planuri de viitor.Schimbare se apropie cu pasi repezi si nu regret nimic din ce sunt, din ce am fost.

Va sarut

S

Lasă un răspuns

