Cu tine… (ne-cunoscutule!)

E dimineata iara…
Dar strang cearsaful de pe pat.
Si simt parfum’, ramas de-aseara…
Parca tu nici nu ai plecat.
Il strang la piept, inspir adanc…
Te simt in mine, ma patrunzi
Si ale tale plete lungi
Te simt, te-adulmec…ma inunzi
Ochi se-nchid, molatec, moi.
Te vad pe tine,
Amandoi…
Intinsi pe-albastru’ de satin
Ce umbre goale!
Ce suspin.
……..
Un  bratul al tau, ma ia de mijloc,
Si ma cuprinzi  si ma saruti.
Eu ma-nfior…si scap un geamat.
Un zumzet scurt, aproape mut…
Cu bratul celalalt ma mangai,
Si cu un sarut mi-acoperi gura.
Timpul e surd…sau poate nu.
Noi totusi, am uitat masura.

Privirea ta, ma mangaie
Ma soarbe in fiinta ta
Nimic nu ne apropie
Mai mult…mmm
Si muzica…
Ma prinzi usor de par,
Soptesti , ca-mi  va fi bine…
Ma-n furii toata,
Si cobor…
Din nori albastrii
Catre tine.
Genunchiul meu, urca usor
Pe-al tau picior
Si-l simt, sub mine.
Cum toate acordurile -sbor
Si toate-s poate, aievea-n tine.
Ce rost mai au cuvinte dulci…

6 gânduri despre „Cu tine… (ne-cunoscutule!)

  1. Valy Aprilie 5, 2011 la 11:44 pm Reply

    Frumos si incitant…

    • Sonyared Aprilie 5, 2011 la 11:50 pm Reply

      Si totusi… atat de putine ne sunt clipele de placere…

  2. Valy Aprilie 5, 2011 la 11:47 pm Reply

    Asi vrea sa fiu NE CUNOSCUTUL
    Ce te-a vrajit, si te-a iubit
    Dar eu sunt doar adultul
    Ce ica nu te-a cunoscut…………

    • Sonyared Aprilie 5, 2011 la 11:50 pm Reply

      Vali , dragul meu! Iubirea este infinita…

  3. Kianusi Aprilie 7, 2011 la 10:49 am Reply

    Foarte frumos… Imi place

Lasă un răspuns

