first of…

Mda. Zi de pacaleli!

Multumesc celor care mi-ati scris cuvinte frumoase.Multumesc si celorlalti care v-ati ‘racorit’ spunandu-mi ‘de toate’. Imi cer scuze dar nu pot da accept acelor ‘coment-uri…

Eu imi iubesc blogul asa cum si altii il iubesc si nu voi accepta jigniri aduse nimanui.Nici macar cititorilor mei.

Asadar, pitici s-au adunat foarte multi si uneori au depasit  si ‘ma-gica’ cifra de ShEPTE.Pur si simplu am fost ‘prinsa’ in multe treburici cu lumulica mea NOR.mala.Stiu, ma asteptati cu experiente noi si frumoase.Am! Si o sa vi le spun! Promit; dar sa nu va tineti respiratia!😉

 

Numai ganduri frumoase

S.

 

 

 

2 gânduri despre „first of…

  1. Valy Aprilie 1, 2011 la 1:44 am Reply

    Te pup! Eu nu te pacalesc!

    • Sonyared Aprilie 1, 2011 la 2:29 am Reply

      Pup si eu Valy draga! Si nu te pacalesc nici eu!

Lasă un răspuns

