Barbatii fara nume 2.

Mi se pun multe intrebari despre viata personala,  in urma postarilor precedente de la „adevarul si numai adevarul”

Despre viata, moarte, relatii…religie!!!

Ei bine; Pur si simplu cand se termina… se termina! Asa este viata! E ca un film fara o partea II a!

Este asa ca in somn. Un vis continuu… un vis, din care nu te mai trezesti.Viata celorlalti  continua sa ‘curga’ la fel sau aproape la fel. Nimic nu se schimba. Mai ales daca ai facut umbra degeaba pamantului!

Da, am pierdut  iubiti in „lumea de dincolo” ( daca ea exista!). Nimic nu este mai dureros decat sa iti dai seama ca nu poti sa ai nici macar un minut … sa poti sa spui acel  ceva,  persoanei pe care o iubesti. Durerea trece in timp, rana ramane invizibila dar ramane in suflet nevindecata .

Nu.Nu port pica nimanui.Nici macar barbatilor care m-au inselat. S-au inselat pe ei nu pe mine.

Da, iubesc.Sper sa ma ‘vindec’ repede si sa gasesc persoana ‘potrivita’.

Nu, nu sunt maritata si nu am fost.Am avut doar relatii serioase si lungi.( cea mai lunga a fost 12 ani)

Nu, nu ma deranjeaza daca o prietena se marita cu un fost iubit de-al meu.Pur si simplu este alegerea lor.Mai ales ca odata ce a ajuns „fost” – e clar ca ceva nu a mers. Fiecare are drumul lui in viata.De ce m-ar deranja asa ceva?

Nu, nu m-as ‘intoarce’ la nici un alt ‘fost’ iubit!

Fluturasii care au zburat din stomac!

Ei bine, da,  sunt unii barbati pe care i-am iubit pentru sex. Nu ma refer neaparat la cel platit. De obicei,  se intampla sa ne intelegem bine in pat. Sa ma simt minunat  cu ei si doar atat. Nu e vorba de fluturasi in stomac… probabil pe la cap pe undeva; dar au fost cativa care mi-au marcat viata prin felul lor de a fi,  de a ma iubi si de a ma face sa ma descopar.Lor le multumesc pentru ca iubesc sexul si pentru clipele frumoase ce au fost si poate vor mai fi.Nu ii enumar pentru ca sunt destui.

Sunt barbati pe care i-am iubit pentru ca mi-au dat fluturasi in stomac.Si astia au fost ceva mai putini ce-i drept.Nu stiu ce anume imi dadeau ei in afara de fluturasii aceia dar sigur i-am iubit.Pentru unii am plans si am pierdut nopti gandind ‘de ce nu sunt perfecta? ‘ , pentru ei am pierdut  timp inutil si neuroni arsi pentru a scrie poezii… pentru ei, am doar cuvinte frumoase.

Tin amintirile intr-un sertar imaginar.Le scot de acolo ca pe niste fotografii prafuite.Le ‘privesc ‘cu nostalgie de multe ori…le pun la loc si gata.

F1- un tip casatorit. Suntem inca prieteni.(De unii, am scris in prima parte a acestui blog … de altii voi incerca sa scriu aici. Si da, o sa le pun litere si numere…ca la S-ah!)

O indragosteala la prima vedere.Observata de ceilalti din jur …oh!Am petrecut atatea clipe frumoase impreuna ca imi este dor de acei fluturasi!Am terminat relatia …dupa ce m-am mutat ceva mai departe… si fara discutii inutile.

Sa spun ceva si pentru el… Fiecare are viata lui, dragul meu! Te-am iubit atat de nebuna!

Nu cred ca e o ordine anume… ar fi destul de greu sa imi aranjez iubitii pe o lista!

Scriu despre cei care mi-au atins sufletul si inca odata le multumesc!M-au ajutat sa fiu o persoana mai buna, sa ma iubesc si pe mine mai mult.

B1.-Ei bine… fluturasi si fluturasi!Am scris despre B1 destul de multisor in blogul acesta pe la categoria-„Barbatul din vis”. Fluturasii inca sunt acolo si le mai trag cate una la moaca’ cand se trezesc!

Pentru el…

Cat de mult iti multumesc!Pentru ca ai trezit in mine dorinte ascunse dar si pentru ca am reusit sa abandonez o lupta inainte de a incepe.

Nefiind o retrospectiva… ne auzim curand cu alte povestiri!

2 gânduri despre „Barbatii fara nume 2.

  1. Valy Aprilie 1, 2011 la 11:42 am Reply

    Semne bune! Ai inceput din nou sa scrii! Ai dreptate, sunt multe clipele placute din viata unui om, dar nu intotdeauna se intampla ceea ce ai vrea!

    Apreciază

Lasă un răspuns

