Sarut sfios, noapte superba…

Este dimineata inca.Abia am ajuns acasa si uite ca m-am asezat sa scriu aici despre noaptea petrecuta, inca atat de proaspata in memorie.Nu am dormit de mult timp,  atat de bine,  dupa o sexuiala buna! Afara este inca frig dar mie mi-a cald si bine.M-am iubit toata noaptea cu necunoscutul acela …apoi am adormit in bratele lui.M-am trezit si am plecat…

Am ramas parca fara cuvinte si mi-e greu sa ma exprim. Ma urasc pentru ce sunt si ma iubesc pentru ca exist.

As fi vrut sa scriu cum m-am iubit cu necunoscutul acela dar cred ca voi lasa ‘sa se aseze un pic’ si apoi voi scrie.A fost superb si nu imi gasesc cuvintele sa pot descrie acum totul.Inca pare ceva ireal.

Uneori cuvintele nu-si au rostul, alteori cuvintele ranesc sau ‘muta muntii’….

Acu vreau doar sa ma bucur de ce simt, cum ma simt… si sa ascult muzica.

Ne ‘auzim’ pe aici curand.

 

S.

Tag-uri:

Lasă un răspuns

