DE-spre-

Buna din nou.

Sunteti voi, cititorii mei,  genul de masculi de zi cu zi, simpli si obisnuiti pe care ii vezi pe strada sau la cumparaturi, oameni obisnuiti…si eu, aici cu blogul meu.

Cu ani de zile in urma am intrat in aceasta industrie a adultilor.Eram adult si eu dar ceva mai naiva.Aveam doar 20 de ani.Nu voi povesti nimic despre asta pentru ca este istorie.Sunt un on normal si sanatos la ‘bibilica’ incat sa nu dau numele persoanelor cu care ma vad, altora interesate de scandal si altele. In RO-mania noastra se „poarta” scandalul iar eu incerc sa ma tin departe de astfel de stiri ce fac deliciul presei si oamenilor care nu au altceva de facut decat sa ‘taie frunze’…peste tot.

Am cunoscut multe persoane in viata mea si continui sa cunosc oameni deosebiti, caractere frumoase si mai putin frumoase.Celor din urma nu le pot raspunde aici.Ii voi evita pe viitor.

Nu am raspunsuri la toate… poate doar o parere personala.Unde nu stiu ceva, voi intreba sau ma voi documenta pentru un anumit raspuns.

Daca doriti imagini gratuite de femei goale… este plin internetul.Acest blog este un colt cu pitici.Ganduri aleatorii.Un colt al meu pe care il impart cu voi.Si atat!

Sunt asaltata de tot felul de intrebari in ultimul timp.Nu mai revin la ce am discutat deja.Mi-am spus parerea despre ele… gata.

Aseara a nins frumos…ma pregateam sa ma culc.Am stins lumina si mi-am luat perna in brate.Imi place sa o mangaii sa-i simt textura fina.Priveam la cateva fotografii cu un pletos cu ochi albastrii si ascultam o melodie cantata de el.Cand tocmai ‘Ene’ imi dadea tarcoale, am primit un mesaj.Un mesaj superb…de la acel individ de care ma simteam fascinata! Ne vom intalni! Oare?

Am adormit cu un gand frumos, cu imaginea unui sarut sfios, dat acelui necunoscut.

Tag-uri:, ,

3 gânduri despre „DE-spre-

  1. tink3rbe11 Martie 5, 2011 la 6:29 am Reply

    A tarait bine mos Ene picioarele!

  2. peter k Martie 9, 2011 la 2:06 pm Reply

    Oh God! Acest forum ar trebui sa se numeasca „Sexus Empiricus” in memora marelui ganditor si in onoarea dvs personala! Imi place !

    • Sonyared Martie 9, 2011 la 2:11 pm Reply

      Multumesc Peter!Bine ai venit printre cititorii mei de „pitici”

Lasă un răspuns

