„Butoane”, „etichete”…

Despre iubire … si bal mascat 3.

Unii dintre cei ce citesc blogul meu, intra aproape zilnic sa vada ce ‘pitici’ am mai scris.  Ii ” vad” cum  vin cu regularitate pe unii sa citeasca ici si colo cate un blog.Cei ce se regasesc imi multumesc pentru parerile mele frumoase despre ei, desi eu cred ca nu e neaparat nevoie sa o faca.

Unii, mi-au scris ca „invata” cate ceva din aceste postari! Aici ma bucur cel mai mult, sa pot sa dau din experienta mea si altora! Unii isi doresc  ma „cunoasca”, sa afle din aceste postari pe ce „butoane” sa apese sa ma simt excitata daca ne vom  intalni! Ei bine , nu este chiar asa. Nici la mine si nici la oricare alta dama. Parerea mea, desigur.

Fiecare este un unicat si reactionam intr-un mod anume cu fiecare persoana pe care o intalnim.Daca vom afisa o masca  lucrata pe baza a catorva idei preluate de ici si colo… nu ne vom simti nici ca cei din postari , nici ca Fat Frumos si nici ca  „barbatuldin vis”. Pur si simplu pentru ca avem aceasta particularitate de a ne comporta altfel cu fiecare persoana cu care intram in contact si reactiile celeilalte sunt altfel decat ar fi  cu cineva cu care am mai fost…Despre individualitate, Willian Soroyan spunea : ” sa nu fii inferiorul , nici superiorul vreunei alte fiinte omenesti. Tine minte ca fiecare om este o variatiune a ta insuti” .

Personalitatea si individualitatea de cele mai multe ori se confunda.Chiar sunt folosite ca sinonime in dictionar desi nu cred ca este gresit nici acolo daca am lua doar intelesul  lor din dictionar.

Individualitatea – dupa parerea mea, reprezinta partea cea mai frumoasa a unui caracter omenesc.Este vorba de ceva launtric, superb. As putea sa ii spun poate chiar divin.Este vorba de acele persoane pe care le intalnim si care ne dau senzatia de liniste in suflet, siguranta, pace. As putea vorbi mult despre asta dar sunt sigura ca multi dintre voi m-ati inteles deja.

Personalitatea fiecaruia,  este dimpotriva ceva trecator si schimbator in fiecare din noi.Pentru ca ea se construieste pe parcursul vietii si se schimba.Este acel ceva.. . acea „haina ” care se vede oarecum.E ceva pe care „il vad” prietenii, cunoscutii si toti din jur.( desigur in functie de cei care „ne eticheteaza”.

Venind vorba de „etichete” desi am mai discutat despre asta pe aici, nu o sa ma supar de ‘injuraturile’ aduse  de multi care-mi  ‘trec pragul’  si o fac fara cea mai elementara educatie de la mama lor.Probabil, ca sa „zvarl” si eu cu parerea, au fost crescuti de un tata badaran si o doamna, ma-sa,  prea ocupata de ea insusi.Spre deosebire de pinguinii educati, astora, le ia mai mult timp sa scrie trei randuri decat o petrec in pat  la” _utut”.

Fiind si prima zi de primavara, va doresc numai fericire in suflet si multe, multe orgasme !

S

Tag-uri:, ,

5 gânduri despre „„Butoane”, „etichete”…

  1. Bogger Martie 1, 2011 la 3:16 pm Reply

    🙂
    Ma simt vizat!
    Scuze din nou, dar lipsa de ocupatie, distanta de casa, excitatia maxima, lipsa de sotie….etc (plus ce imi mai zice ca ar face cu o alta femeie) nu ma ajuta!

  2. Valy Martie 2, 2011 la 3:59 am Reply

    Te pup Sonya! O primavara minunata ca tine. Numai zile senine si bafta in tot ce gandesti.

    • Sonyared Martie 2, 2011 la 2:02 pm Reply

      Iti doresc si tie o primavara vesnica in suflet, draga Valy!

  3. peter k Martie 9, 2011 la 2:49 pm Reply

    DA! DA! DA! Pacatul platonicitatii, unul dintre cele mai periculoase pentru cei ce se lasa repede purtati de val.
    Ce poate fi insipid, plictisitor si ridicol decat sa faci generalizari in plan erotic?
    Sexul e simt, arta.. nu e bucatarie sa aplici retete luate de pe net. Frumoasa definitia individualitatii, insa pe jumatate (e drept, pe jumatatea frumoasa a caracterului)

Lasă un răspuns

