*UIA de la miezul noptii si vampiri… din amintiri

Asa cum bine spuneam in ” _uia buna , se cunoaste de dimineata” cat de placuta este dimineata pe ‘nepisate’ …tot la fel este si la miez de noapte! Sa nu credeti ca glumesc! E la fel de buna si de adanca… poate doar noi ne simtim un pic mai obositi dar e … mmmm buna! Important este SA FIE!

Acum depinde de fiecare cum isi vrea *uia.

Altii vor rapid, la varful ei…altii prefera adanc de tot sa simta amigdalele sau sa treaca de ele.Unii o vor incet, sa ‘savureze’ fiecare moment al ei…Ei, dragii mei si dragutele mele… *uia este probabil . . .  ca un desert pentru unii. Asa cum bem cafeluta de dimineata si ne simtim mai inviorati;  sau cum sorbim o ceasca de ceai… inainte de un somn adanc.

A trecut Valica day… ziua cand aproape toata lumea pupa in cur pe „iubi”…Las’ ca si io am dat in damblaua „iubi” si am trimes o felicitare cuiva drag. Asa ca nu va simtiti domniile voastre  prea ‘ofiliti’ pentru asta! Nu transform eu blogu aista in „sanctuar  al suspinelor”. Ma gandesc ca vine primavara si vor „inflorii livezile” … si o sa am chef si mai mult de nebunii.Umbla hormonii in mine ca la motocros! Cand se duc sus… cand coboara  si „ma mananca”!

Domnu cu *uia de dimineata m-a vizitat intr-o noapte tarziu de tot.Nu foarte demult deci imi amintesc foarte clar intalnirea.Imi place de el, un tip super.Desi pare foarte timid…cand ii iau scula in gura, prinde curaj! Si ce-mi place mie decat sa simt masculul cum ii creste „mandria,  din vina mea” ! Ma laud mult? Nu cred!

Haideti sa va povestesc o intamplare haioasa,  dar ceva mai veche.Lucram intr-un bordel in Anglia, pe atunci cand s-a intamplat faza asta. Pe la englezoi, ” punterii” sunt obisnuiti cu servicii de juma’ de ora. Foarte rar apare unu care vrea o ora… si atunci iti pare rau pentru ca ai putea pierde cel putin inca trei clienti.

Stiti cum se vede culoarea alba in lumina UV? MOV! Ei, in camera unde lucram, aveam un neon mare MOV. Era pus pentru ‘atmosfera’ si pentru alte ‘sigurante’.

Deci… intra ala si ajungem la pozitia misionarului. (el deasupra!) … baga si baga.Eu, deodata… inghet! SLOI ce mai!

Ala baga in mine … impinge vartos… eu stau lemn, nemiscata si cu ochii beliti la el  cat cepele mari! Parca tot sangele mi se scuge din tot corpul  si…ma racesc… ma pierd de spaim!  Il privesc… si intr-o fractiune de secunda,  incerc sa imi dau raspunsuri la toate intrebarile tineretii mele. Aluia i se invart ochii  in cap,  ca niste bile fosforescente invelite intr-un lichid ce se plimba, se roteste. Ma intrebam ce naiba, daca e vampir de ce nu m-a muscat deja! Daca e altfel de monstru, de ce naiba nu m-a omorat deja! Si uite asa… ala pompeaza in mine si eu ma dau de ceasu’ mortii! Dupa cateva minute in care eu imi faceam ‘testamentul’ in memorie… imi fac curaj si intreb: ce e cu ochii tai?

Cum deschid gura… ala tipa un ahhhh si se termina! Ma salt din pat si nedumerita inca de tot ce vazusem … il intreb iarasi de ochii lui. Tipul imi spune calm si relaxat … port lentile de contact „hard”.  Sa-l fut!  Sa-l fffffuuuuttt!  M-au trecut fiori de moarte gandind ca ma fut cu extraterestrii sau alte lighioane…degeaba! Lumina UV reflecta in ochii lui;  si eu ca o ‘pacalice’ mica( pentru ca,  eram chiar foarte maruntica pe atunci- 45 de kg !! )  habar nu am avut! Cum naiba ?!!

Radem, zambim, sexuim… deci traim!

Sa aveti parte de ceva frumos si dragastos!

S

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

