Edit’whorial’

Citesc mult…ok.Nu e treaba nimanui ce anume citesc.Calatoresc mult…

Totusi, astazi mi-a trecut prin cap sa scriu si altceva pe blogul asta cu pitici.Sa scriu despre calatoriile mele.Locurile vizitate de mine si desigur de aventurile mele pe acele meleaguri. Deci cu aceasta postare voi introduce o noua  subcategorie  Abroad, aboard- prin ochii mei

Nu voi scrie neaparat numai despre calatoriile de peste granita dar si de cele din Romania.

* Romania– Romanii iubesc scandalul.In special cand sunt implicate femeile, femeile frumoase sau religia! Ma voi limita in a scrie aventurile din Romania la celelalte categorii…

* Marea Britanie – O tara cosmopolitana.Probabil in 2050( poate  chiar mai devreme),  ne putem astepta ca nativii anglo saxoni sa fie in minoritate! Am calatorit foarte mult si am locuit o perioada din viata mea in UK… deci am ce povesti.

* Cipru – insula de placeri si aventuri. O tara in care am calatorit destul de des in ultimii cinci ani- voi  avea de povestit foarte multe aventuri!

*India – O tara  de contraste. Desi am vizitat-o doar o singura data,( planuiesc cat de curand o alta escapada!) am experimentat foarte multe.O sa vi le impartasesc pe aici.

Am considerat intotdeauna ca atunci cand vizitezi o tara straina, este politicos de a proba nu numai produsele lor alimentare dar si localnicii.Mai ales daca ai si timpul disponibil! : SIC

Cu acestea fiind spuse, voi incepe cu cea mai indepartata din amintiri… cu calatoria in India. ( postarea va fi  facuta publica curand)

S

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

