Noptile nu-mi apartin!

Daca focul nu arde… mai toarna gaz!

Cam asa am patit eu zilele trecute! Chiar incepusem sa uit de ‘barbatul din vis’ sa ma afund in muncile si grijile mele… sa am si eu nopti mai linistite, mai fara vise.Sa devin si eu robotelul din zilele noastre!

Partea proasta este ca ‘am limbrici'( pai m-a mancat in cur nu?) si i-am cerut ajutorul.El ca un bun prieten, a venit!Ah! Ce dor imi era sa il privesc! Vroiam sa fac mai mult, sa ma urc pur si simplu in bratele lui, sa ii desfac parul si sa il sarut…sa…oh!

A stat un pic de vorba cu un Pingu iar eu, parca nu degeaba am spus nu? Ma ‘manca’ tare… si l-am ciupit de buci! Acum, mi se pare o copilarie dar atunci mi s-a parut ceva atat de natural si firesc! Chiar nu m-am sinchisit deloc de Pingu.El stie ce ‘poama’ e amica lui, ce o tine pe langa case  si nu ma baga in seama cu copilariile mele!( sau poate da?oricum suntem suparati acum…).

Pingu ne-a lasat singuri si a plecat in treburile lui de Pingu.Am stat un pic la o vorba, doua…unde nu am uitat sa ii spun cat de mult imi lipseste si cat de mult imi doresc sa ne revedem … poate chiar sa plecam intr-o ‘vacanta scurta de servici’. Apoi el a plecat.La plecare insa… desi nu aveam nici cea mai mica intentie sa torn gaz,  pe focul ce dadea sa se stinga, el m-a sarutat.

Un sarut care nu il pot descrie desi am incercat de multe ori…un sarut ce imi face inima sa sara peste bataile ei normale ( cam cate doua odata,  asa!)… ma face, sa mi se inmoaie picioarele, sa uit pur si simplu de mine si de orice e in jurul meu, sa uit ca trebuie sa mai respir… sa uit de mine.Buzele alea ce nu se pot compara cu altele…ce mi le doresc atat de mult… si uite asa… o iau ‘la vale’.

Toata seara insa am tremurat de excitare si nu puteam sa imi scot din minte acel sarut.Acum ca aproape eliminasem imaginea cealalta (cand l-am privit pentru prima oara de la geam)… pentru ca m-am mutat din casa aia; Imaginea se inlocuia parca singura,  cu aceasta ultima de ‘sarut de foc ‘.

Dupa cateva ore bunicele de chin interior si munci plictisitoare,  mi-am facut un dus fierbinte  incercand sa raman realista si cu gandurile mai asezate. Sa incerc sa adorm.Ca un flash de aparat de filmat dar cu  imagini,  imi aparea in minte, acel sarut fara sa vreau.Nu-mi dadea pace deloc; ceea ce am  simtit cand i-am atins buzele din nou, dupa atata timp!

Am adormit in chinurile placute ale acelui sarut …tipand cu fiecare fibra din mine,  in universul meu: te iubesc!

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Noptile nu-mi apartin!

  1. Valy Februarie 25, 2011 la 2:23 am Reply

    Hmmm!!! Adevarat, sarutul este inceputul preludiului!

Lasă un răspuns

