Ca o boaba in pastaie !

La puterea 3- a dar altfel!

Pe unul dintre ei il cunosteam de multi ani.Ne vedeam destul de rar dar bine.Imi povestea de amicul lui cu care mai plecau in concedii si de esapadele lor  „la femei” dar nu mi-a spus ca ‘regulau’ impreuna. Ultima oara cand ne-am intalnit, cu o saptamana in urma,  m-a intrebat daca nu as vrea sa incerc cu inca un mascul.Mi-am spus ca ar fi super… in fond, de ce nu?! Mai ales ca lui ii cunosteam placerile si de ceva vreme nu am mai avut doi masculi in acelasi timp.

Ne-am intalnit la hotel pentru ca asa au vrut ei desi se putea si la mine.Ma asteptau cu sampanie si…am facut cunostinta cu brunetul. Tipul pe care il cunosteam de ceva vreme e blond.Deci doi tipi inalti si diferiti! Oare?

Cada era pe jumatate plina.Cateva lumanari aprinse incercau din rasputeri, sa faca atmosfera de care nu mai era neaparat nevoie. Au spus ca vor sa ma priveasca cum ma joc cu spuma si sa ma alinte! WOW! Nu-mi place expresia dar era ceva prea frumos!Nu un singur mascul ci doi, sa ma alinte! Ma hilizeam usor dar m-am dezbracat ca o ne-rusinata ce sunt si m-am bagat in apa nu prea fierbinte dar placuta. Brunetul a adus paharele cu sampanie pline,  apoi a venit langa cada si s-a dezbracat aruncand in camera, hainele lui.Blondul era deja in chilotii lui stramti  asezat pe capacul de la buda si ne privea pe noi cum ne sarutam.

Brunetul ma saruta cu buzele lui carnoase si dure.Nu intalnisem pana atunci buze atat de dure, de tari.Mi-a soptit la ureche sa ma ridic… el plimbandu-si mainile pe corpul meu si incercand mai mult sa ma excite decat sa ma spele. Ma lasam condusa de el, ca intr-un dans agale pe muzica ce se auzea din televizor.M-a asezat cu fata spre perete intr-o pozitie oarecum incomoda… cu mainile pe gresia rece a peretelui,  aplecata mai mult … sa poata sa priveasca la gauricile mele dornice.Se juca cu apa pe spatele meu iar eu simtindu-le privirile pofticioase ma excitasem.Brunetul se juca cu gauricile mele si imi cerea sa ma aplec mai mult si mai mult…apoi m-a intors putin si l-am vazut pe celalalt cum si-a dat chilotii jos si a venit sa-i sug mandretea de coosel razgaiat la mine, la buzele mele .

Brunetul ma scormonea cu degetele lui lungi si ma facea sa gem de placere.Scoteam sunete innabusite,  pentru ca abia puteam respira.Imi placea atat de mult totul. Am iesit din apa ce aproape se racise si amandoi m-au sters de stropii de apa. Parca eram un copil rasfatat de doi adulti! Atunci am avut un mic blocaj… un mic soc as putea spune.Nu ma asteptam ca cei doi sa se sarute!!!Sarutul lor mi-a provocat un gest de retinere… un gest de spaima dar si de o excitatie neantalnita inca de mine.Mai fusesem cu doi masculi in acelasi timp dar ceilalti.. .niciodata,  nici macar nu s-au atins! Acum era altfel, era ceva real, ceva ce pentru mine nu imi puteam explica inca si mii de ganduri idioate imi treceau prin cap.Probabil au observat ca facusem ochii mari cand si-au dezlipit buzele din sarutul lor unic pentru a mi le daruii mie… cu generozitate, peste tot.

Fiecare san al meu avea parte de un tratament atat de diferit! Un sfarc era usor muscat, in timp ce celalalt sfarc era lins de jur imprejur. Traiam ceva minunat! Ceva atat de unic si de greu de descris in cuvinte! Patru maini si doua guri ma explorau de la urechi pana la coapse  si totul era un vis devenit realitate, atat de palpabila, atat de ametitoare! Valuri si valuri de placere ma treceau si parca totul in jur incepuse sa se estompeze.Nimic nu mai era de vazut… de simtit, doar atingerile lor si gura mea plina cand de o scula cand de alta.

Partea cea mai frumoasa abia incepuse ! Temerile mele ca tipii ar fi fost mai mult gay, s-au spulberat.A fost doar un sarut intre ei si atat. Eu, m-am aflat de multe ori in acea noapte, ca o boaba intr-o pastaie. Nu-mi amintesc cate orgasme am avut si care dintre cei doi a terminat primul…

Am adormit cu capul pe pieptul blondului si cu mana pe scula celuilalt. O noapte frumoasa, urmata  cu o dimineata superba;

M-am trezit cu un cunilingus adevarat urmat de inca o ora minunata de sex .

Sunt o curva norocoasa!Sic

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

