Sfantu’ Valica day!

Ce iubesc eu „sfintii” astia! Mai ales cei importati de pe alte meleaguri!

Nici cu astia autohtoni nu mi-e (doar) rusine!

Parca ne trebuie neaparat o zi speciala pentru a-ti arata iubirea fata de cineva!Ei ash.Hai sa o folosim totusi ca o scuza. O motivatie si un impuls de curaj pentru a spune persoanei dragi ca o iubim.

Sunt multe lucruri pe care as vrea sa le scriu si nu am timp sau dispozitia necesara.
Incerc sa scriu cate putin pentru cei care mi-au cerut un sfat sau m-au rugat sa scriu si despre mine cum privesc viata sau relatiile.Sa raspund celor care mi-au cerut parerea in problemele cu care ei se confrunta in viata lor.Pe scurt, acest blog te poate ajuta sa privesti si altfel….
Cei ce au pus intrebari vor intelege poate, raspunsurile mele, daca vor cauta adanc in ei insusi si in relatiile lor.

Am avut mereu suspiciunea ascunsa ca placerile adanci si fericirea sunt vitale pentru sanatatea excelenta a mintii, corpului si spiritului. Sexualitatea nu inceteaza niciodata sa ma fascineze, mai ales pentru ca are abilitati de a afecta in mod pozitiv viata noastra pe atat de multe nivele.Ma simt mai fericita cand am legatura cu oamenii prin acest interes.

Averea mea de cunostinte acumulate si de explorari in acest domeniu imi da o satisfactie deosebita cand pot sa ajut pe cei ce vin la mine cu diferite probleme mai mici sau mai mari.
Nu am certificate profesionale in domeniul sexualitatii, psihologiei sau de consiliere.In schimb am experienta de viata si o dorinta de neoprit pentru a explora mai mult si mai mult domeniul sexualitatii si fericirii.
M-am bucurat intotdeauna de moment si am avut mereu o afinitate aparte pentru explorarea si auto-exprimare si sensibilizare in acelasi timp, prin intermediul corpului.

M-a fascinat intotdeauna corpul omenesc dar in special creierul care coordoneaza comportarea organismului in functie de informatiile primite.
‘Lumea’ imi spune mereu lucruri pe care nu imi doresc neaparat sa le aud.In cazul de fata… nu vreau sa dau exemple si nici sa individualizez.Intrebarea ramane aceiasi, raspunsurile vor varia mereu.De ce se casatoresc unii daca nu se iubesc?

Sagetile iubirii-Eros-Cupidon

Vechii greci il caracterizau pe zeul Eros ca pe un atlet sexual, astazi, cu totii il cunoastem drept Cupidon.Tipul ala micut, dolofan si dragut cu sagetile lui otravite care apare pe felicitarile de Sf Valica Day.
Inainte de a fi transformat intr-un PROMO la ciocolata si sa apara cu mecla pe felicitari, oamenii erau mult mai des in contact cu puterea lui Eros, zeul dorintei carnale.Cel putin asa tind sa cred. Ori micutul de Cupidon s-a smecherit si el cu trecerea secolelor!

Iubirea… la nivel chimic. Charles Panati scria intr-o carte  ‘Originile sexualitatii si chestiile intime’ ca,  hormonii impotriva durerii, asemanatori cu morfina, ce sunt eliberati in creierul nostru in fazele incipiente iubirii- cei care ne fac sa avem senzatia ca suntem dependenti de iubit/a- dureaza numai doi, trei ani, numai pana cand ni se dezvolta toleranta la celalalt, apoi secretiile incep sa se opreasca.

Sexul este un domeniu al creatiei, este o arta.Eu asa il concep.Putem fi impliniti doar daca suntem deschisi spre experimente si sa fim destul de liberi pentru a ne largi perceptia asupra locului nostru in viata.

Calatoria in timpul actului sexual, este mult mai importanta decat orice reguli stricte si rigide.Incepede de aici…ajungem la climax si apoi gata, unul dintre parteneri adoarme. ( stim noi care dintre ei!)- iar celalalt ramane traz, gandindu-se la sensul vietii!

Erotismul… este o magie sublima.Pentru mine  ar putea capata un sens divin, o portita spre alte taramuri. Este ca sa spun asa… religia unei relatii. Religie ce prin ritualuri ne poate conecta cu partea senzuala a celeilalte persoane, elementara pentru viata de cuplu.

Eros– „rodul iubirii dintre Afrodita ( marea zeita a iubirii) si Marte ( zeul agresiv al razboiului)… va crea mereu durere si placere”.Prostii!Totul depinde de noi.De fiecare din noi.

Citisem undeva ca Eros este ” dorinta a ceea ce ne lipseste”…totusi cel mai important tip de hrana pe care il primim de la sex nu se gaseste neaparat in aprecierea surselor sale.Cand suntem goi-goluti-mental, emotional, dar si fizic- si speram ca si partenerul va fi la fel de deschis.Speram, atunci cand ne intindem goi in fata celuilalt, ce el sau ea… va face acelasi lucru.

Pentru a aprinde din nou pasiunea (dorinta) … avem nevoie de ritualuri erotice, de erotism.


Tag-uri:, , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

