„Mama tuturor ranitilor”

Asa imi spune destul de des, o buna prietena! Si astazi am primit si critici ce m-au deranjat desigur.Altfel nu scriam aici! Nu sunt psiholog si nu ma intereseaza situatiile nimanui.Nu dau sfaturi gratuite la nimeni si nici idei.Am lucruri mai bune de facut cu timpul meu! De exemplu sa ma fut!Deci , daca nu te numeri printre clientii mei sau prietenii mei… Lasa-ma naibii in pace!

Sunt nervoasa si incerc sa ma calmez scriind. Nu am „nici cea mai vaga ideie despre casnicie! ” ( Oare?) In puii mei! Inainte de a face afirmatia asta, ar fi trebuit sa aflii ca am avut o relatie de 12 ani cu un animal ca tine! Inainte de a face afirmatii, ar trebuii sa cunosti o persoana cat de cat si apoi sa judeci cu neuronu’  tau de servici ! Ce mai pui ca sunt casnicii care nu dureaza atatia ani!

Omul tot un animal este prin definitie.Manat de instincte de imperechere ca toate celelalte animale de pe pamant, doar ca are un pic de ratiune in plus. O  ratiune pe  care si-o  foloseste in scopuri  destructive de cele mai multe  ori.Mai ales cand se angajeaza intr-o relatie. O foloseste pentru a emite cele mai proaste judecati si reguli privitoare la respect si iubire…negandind ca raul si-l face cu mana lui.

De ce naiba imi pasa mie de relatia unora sau de nevestele altora care vor mai fi inselate de acum incolo cu alte zeci de amante care poate nu vor fi atat de dragute si intelegatoare ca mine…

De ce naiba imi pasa mie de viitorul unora care aleg sa traiasca precum gandacelul din pahar( vezi postarea gandacul).

E atat de trista viata de oameni …fricosi! ( am mai spus ca barbatii nu mai au c.ie!) Nefericirea lor vine tocmai din imposibilitatea de a se lasa LIBERI unii pe altii.Odata cu actul de la primarie…sau cu primul”te iubesc”… au impresia ca si-au cumparat partenerul si ca au un drept exclusivist( e corect?)  asupra lui. Cat de usor ajung sa se desparta pentru ca realieaza ( altii prea tarziu!) ca iubirea si sexul nu au nici o legatatura una cu alta…

Am scris de multe ori, chiar despre cazuri reale.Mi-e pur si simplu ….sila, sa ma gandesc ca si eu am trecut printr-o relatie insipida.Oricat as fi incercat sa dau culoare relatiei…, ea a ramas insipida.O relatie lunga, mult prea lunga!

Am reusit sa ma debarasez de ea.Ei bine, am deja cinci ani de cand am reusit sa fac pasul sa ies din acea relatie.Nimanui nu ii este usor.Ranile se vindeca in timp. Sfatul meu pentru toti ce va simtiti legati in astfel de situatii… Nu exista nimic mai scump pe lumea asta decat LIBERTATEA! Fiecare secunda de libertate conteaza! Sa simti ca esti liber, ca persoana de langa tine nu iti ingradeste ceea ce simti… asta conteaza!

Sint o feminista , stiu asta!Ei bine… cei ce va complaceti in situatiile voastre… Va meritati soarta! Asa cum mi-am meritat-o si eu pentru ca m-am complacut .

Sunt o curva! Ei bine… vii si futi la mine.Mi se rupe mie de alegerile tale in viata ta personala!

 

Eram nervoasa rau! Oare cine m-a nervozat asa??? ha! ha!

Tag-uri:, , , ,

2 gânduri despre „„Mama tuturor ranitilor”

  1. Bogger Martie 1, 2011 la 2:33 pm Reply

    Suparare mare daca ai scris asa ceva. Ce nu pricep eu (nu sint incet la minte, dar am fost superficial in unele lecturi) ce inseamna curva?
    Nu ma refer la DEX, ci la realitatea care ne inconjoara.
    „..Ei bine… vii si futi la mine..” e o invitatie??
    :)))

    • Sonyared Martie 2, 2011 la 2:03 pm Reply

      Eu am raspuns deja la aceasta intrebare in alte postari. Nu este nici o invitatie! Este doar o postare simpla.

Lasă un răspuns

