„LovE is Teasin’ … love is SIN!” *English man

Nici nu plecase de la mine „Irlandezu” si eu  ma bagasem in patuc dupa un dus ceva mai fierbinte.Vroiam sa citesc … cand a sunat dansu’ parlid superb de frumos.

„LovE is Teasin’ … love is SIN!”

Cobor din taxi  in umezeala strazii si sun la numarul din memoria telefonului. Imi spune ca in doua minute e jos. In doua minutele ajung si eu pe langa cladirea indicata si il privesc in semi intunericul de afara… Un tip inalt si bine facut!( Nu ‘voinic’ ci doar inalt si … bine).

Urcam cu liftu’ si intram in casa.Ma giugiulesc pe langa el si sorbim un paharel de vin rosu… cu cracii intinsi pe o masuta joasa.Avea un living de as fi putut intoarce si masina !

E dragutel foc tipu.In gandul meu puteam sa pun pariu ca are o scula frumoasa! Vorbim aiurea de tot felu ‘ de chestii… si printre altele intreb de preferintele lui…

Ma duc la dus …iar cand ies,  tipu statea intins pe burta.Pe noptiera o jucarioara din metal. Ceva ca un ou lunguiet, cu un ‘maner’.Semana cu un deschizator de bere ceva mai greoi insa datorita oului acela.

Incep cu un masaj de incalzire apoi ceva mai lent …si cand am considerat ca era destul de infierbantat,  i-am introdus acel ou in fund!A gemut de placere! Ii placea sa fie penetrat cu el.Astea erau preferintele si asta i-am dat. I-a placut…

Si mie mi-a placut apoi cand el a inceput sa ma linga apoi sa ma penetreze cu scula lui pana a terminat.Fara orgasm imi amintesc.Am mimat ceva poate.. nu stiu.Banutii insa mi-au dat orgasmul dorit.😉

 

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

