Cafeaua amaruie

Sunt destine ce se leaga intre ele.Prin diferite si extraordinare cai.Uneori raman stufefiata de coincidentele pe care viata mi le aseaza ca niste fulgi de nea, la picioare . Apoi ele se topesc … si dispar probabil la primile atingeri de  caldura.

Imi place gustul amarui de cafea.Il ador as spune.Nimic nu e mai placut dimineata dupa ce spui ‘morning’ persoanei de langa tine ( daca e careva!) sa servesti o cafea putin amaruie si nu prea fierbinte!

Am servit-o de mult timp singura dar nu asta e problema!Vroiam sa scriu de coincidentele care imi apar.De combinatiile atat de intortocheate si iata-ma vorbind de cafeaua de dimineata.

Mi-e dor de diminetile lungi cand ma trezeam langa el…poate de asta.

Am pierdut o noapte discutand cu un pletos… tatuat.Crusoe l-am numit!Avea fotografii facute in delta.M-au bulversat imaginile.Nu, nu caut un surogat! Seamana foarte mult cu barbatul din vis.Doar atat.E altfel, e diferit dar ceva m-a atras.Probabil extremele…probabil locul unde erau facute fotografiile…nu sunt inca sigura.Am discutat pana spre dimineata ascultand muzica frumoasa si l-am ametit un pic cu fotografii.Nimic iesit din comun pentru o nebunateca ca mine.Eram obosita iar spre 3 dimineata m-am intins pe canapea.Am adormit cu pletosul in gand… cu delta…cu amintiri amestecate.

Spre amiaza m-am trezit cu gatul uscat si am purces sa imi fac o cafeluta amaruie.Da, nu am scris de mult in blog si nu pentru ca nu am avut parte de momente minunate alaturi de oameni extraordinari ci pentru ca m-am simtit un pic bulversata si ceva mai ocupata in ultimul timp.Am inceput sa scriu de cateva experiente…acumla stadiul de ciorna.Sper sa le termin curand.

Mi-e dor de pasiune, de ceva anume…ceva,  ce parca inca nu am gasit de mult timp.

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

