Opriti planeta! Vreau sa cobor.

Opriti planeta! Vreau sa cobor.


Un drum ingust, ce duce nicaieri,

Un drum, prafuit.

Si o taraba ce vinde … nimic.

Un aer rece si-acela… jefuit

Ce nu te lasa sa respiri …

Asta sint eu, acela, esti tu.

Si-o spun acum fara regret…

Caci, te iert!

Un tipat de copil, se pierde –n valul lin, de rau.

Mi-e dor de-un alint, mi-e dor de-un sarut.

O spun acum, fara  suspin,

… te cert!?

Nicicand n-am iubit atat, si acum…

O nulitate mi se pune-n drum.

Sa vreau sa te iert, sa vreau sa te cert…

e un fleac, o desertaciune…

Palavre as spune…

Tu nu mai esti al tau si totul va  sfarsi in neant.

Opriti planeta! Vreau sa cobor!

Tag-uri:,

Lasă un răspuns

