Chef nebun sau nimfomana?

De cateva zile aveam un chef nebun sa fiu linsa!Meticulos, incet, apasat.Ma gandeam la o tipa si la o scula buna si sun pinguinul.Ii dau idei.Zice ca aranjeaza el… si ne vedem seara pe la 10.Apare si dansa.O toapa dar care arata bine la corp pentru varsta ei.Parca imi inchipuiam deja limba ei pe clitoris in timp ce pinguinul mi-o tragea adanc cu patima.

Pingu merge la dus, eu la o cafe si-o tigara cu dansa. Ea, o femeie matura ce arata foarte bine pentru varsta ei dar…( nu discutam aici ce si cum!) Asta e! Nu le poti avea pe toate! Iau prosoape si mergem sus in camera.Ne dezbracam eu intru in dus… ea sare repede sa suga scula lui Pingu!

Inchipuiti-va ca deja era tare! Scula lui! Stia ca avea sa aiba doua dame…( putini barbati sunt care nu-si doresc asta nu?)

Ies de sub dus destul de repede…timp in care dameza sugea cu sat la scula lui Pingu, si ma sterg de stropii ce imi alintau pielea.Ii privesc pe cei doi dar nimic nu mi se pare erotic.Aveam un impuls de a da inapoi… ceva parca nu era cum trebuie…puii mei! Mi-am zis ca nu o sa mor si … trece. Imi place scula lui Pingu asta.Ma umple bine si ma satisface.Pentru asta insa merita sa ma bag acolo…intre ei.Vroiam si o limba jucausa  dar aia …moale rau.Parca picata de pe alta planeta.Se infingea in el de numa! Oral cu viteza a cincea! Au!Poate pentru unii pare interesanta viteza insa pentru mine… nu! Parea o gasca ametita oricum!

Ma postez in spatele lui in timp ce i-o tragea in pasa’ , pe la spate( capra). Incerc sa o ating, sa o excit mai mult… nimic!E lemn.Doar gafaie si se misca.Nu simt nimic erotic!

Incep sa il ling pe  el, pe gat si sa ii ghidez contrele in timp ce el impinge in ea…o penetreaza adanc.Imi place! Mi-as fi dorit sa am strap on si sa o regulez si eu!

De multe ori mi-as dori sa fiu barbat! Fara misto!

Incep sa il sarut pe Pingu in timp ce aia il suge ceva mai lent.Ii simt buzele carnoase si excitat. Il sarut si-l vreau in mine.Ma intorc sa ma linga in piersica mea.Dau cu ochii de aia iarasi! Mainile lui pingu o ghideaza alaturi.. o scormoneste la pasa… eu ii iau scula in gura.E tare si imensa.O iau adanc si ma opresc cand nu mai vrea sa intre… aproape ma sufoc dar rezist! Ador sa simt scula lui in gura mea fierbinte.Ma linge ca un nebun! Ma termin in gura lui destul de des in timp ce eu il sug adanc si tacticos…incet, incet… in sus si-n jos.Aia gafaie.O scormoneste bine, stiu si eu asta!

Ma sucesc si il sarut pe Pingu.Are gustul meu pe buze… sub ele, peste tot.Imi place gustul meu! Mmm ma excita sa imi gust propria piersicuta din gura lui! Ah! Fiori de placere ma trec in tot corpul si vreau mai mult si mai mult sa ma gust din gura lui.Tipa cealalta il linge.. trece sa ma linga si pe mine.. dar degeaba.Nu are nimic sexos in limba aia moale si prefer sa nu ma linga decat sa joc teatru ca ma excit. Ne regulam frumos si totul se termina oarecum cu o pauza de o tigare … cam dupa doua ore de sex.Pingu nu termina ci doar vrea o pauza!Asa e el!

Fumam, ne relaxam.Tipa pleaca in ale ei.. noi mai discutam cate ceva si o luam de la capat.Cu pasiune!Atata pasiune incat e ceva mai greu sa povestesc acum fara sa nu ma gadile frumos neuronii.L-am simtit adanc in mine.L-am vrut peste tot si m-am oferit lui pana la epuizare.Nu pot sa stiu cate orgasme am avut cu limba lui in clitorisul meu sau cu scula lui in fundul meu … nu-mi amintesc decat ca a fost superb si apoi nu am simtit nevoia de sex  cateva zile; ca am adormit instantaneu dupa ce l-am simtit fierbinte de tot in gura mea flamanda dupa el.Am adormit visand la o limba jucausa… la un altfel de sfarsit …

Sunt nimfomana si ma ‘tratez’ ! ha! ha!

Tag-uri:, , , ,

11 gânduri despre „Chef nebun sau nimfomana?

  1. vitttorio Ianuarie 21, 2011 la 1:23 pm Reply

    foarte erotic si foarte realist….
    sunt un fan al scrisului tau
    si al experientelor tale…
    imi plac kestiile tihnite dar tari,
    fara graba dar intense…

  2. Bogger Martie 1, 2011 la 2:44 pm Reply

    Nu prea te-a incantat experienta asta!
    Pare frustrant…:)

  3. Bogger Martie 2, 2011 la 9:10 pm Reply

    Pentru tine. De la ce ai inceput si cum s-a terminat!

    • Sonyared Martie 7, 2012 la 5:34 pm Reply

      :)) Nu scriu despre frustrari aici! :)) Mi-a placut foarte mult acea seara! Nu a fost sa fie ce ne-am propus… dar nici nu am pierdut timpul deloc! Si apoi.. ce rost are sa ne cramponam pe detalii minuscule? Era doar prajitura.. dar am savurat meniul inainte!😉

  4. lingofree Ianuarie 17, 2012 la 1:59 am Reply

    mmmmmm….ce chef de lins mi-ai facut !!!!

  5. zaOne Decembrie 8, 2013 la 1:36 pm Reply

    si mie imi vine o poftaaaa

    • Sonyared Decembrie 17, 2013 la 4:24 am Reply

      Pofta sa ai!

      • zaOne Decembrie 17, 2013 la 12:13 pm Reply

        pofta sa-mi dai😀

  6. Limbist impotent Decembrie 28, 2013 la 3:34 am Reply

    mmmmm…mi-ai facut pofta !

  7. Studio Galati Mai 12, 2016 la 5:46 pm Reply

    N-a fost chiar ce ti-ai dorit, dar ai fost satisfacuta pana la urma….

Lasă un răspuns

