Picaturi de placere

Gandurile zboara deseori spre el…’barbatul din vis’ dar le opresc la timp.E doar o imaginatie a mea la naiba!

(Ma mint, ca sa nu cand in patima himerelor ce te fac sa suferi aiurea si sa ai insomnii. )

Un tipar anume de mascul pe care mi-l doresc in pat si poate in viata mea.Naiba stie.Oricum vreau prea multe! Deseori ma trezesc cu el in gand… si ignor ‘tipetele’ din mine. Vroiam sa sterg aceasta himera.Ma lupt cu mine si cu imaginatia mea .Ma culc si strang o perna in brate.Am stins toate luminile si e placut. Luminile farurilor de masina reflecta in geamurile mele. Sunt atat de obosita ca reusesc sa adorm repede…si mi-e cald si bine.

Ma simt amortita si deschid un ochi il inchid la loc.Incerc  apoi pe celalat,  cu tot atata teama…E o lumina orbitoare ce ma face sa inchid ochii la loc.Mi-e cald si sunt transpirata .Incerc sa ma misc dar constat ca nu o pot face.Sunt parca blocata sub lumina aceea ce inca imi persista chiar si cu ochii inchisi.Trag de o mana sa incerc sa ma ridic, sa ma misc un pic dar  imi simt palmele reci… sunt legata, de ambele maini. Incerc din nou sa deschid ochii dar aceiasi lumina orbitoare ce degaja caldura se infinge in irisul meu facandu-ma sa vad numai cerculete colorate cu ochii inchisi. Vad rosu! Si nu in fata ochilor caci acolo nu am reusit sa observ inca nimic ci inauntrul ochilor mei.Transpiratia curge de pe mine … e insuportabil de cald!Pana si respiratia parca ma frige.Picioarele parca imi sunt inexistente… pur si simplu nu le simt.

Sub picaturile de transpiratie,  niste buze ceva mai reci decat pielea mea, imi saruta sanii… incerc sa ma dezmeticesc.Sunt in vis sau e real?  Ceva foarte rece imi atinge sfarcul stang, facandu-ma sa scot un tipat,geamat de durere amestecata.O secunda a fost sentimentul ca cineva mi-l rupe…apoi stropul  de lichid rece se prelinge pe san…apoi pe piele…apoi nu-l mai simt deloc.Poate s-a evaporat?

Simteam in fiecare fibra din mine acel fior de rece; raceala  ce imi atisese sfarcul.Era dureros de placut.A continuat cu acelasi gest si la sfarcul drept… incercam sa spun ceva in ameteala aceea dar nu am reusit sa scot decat un geamat surd.Inca  nu reuseam sa deschid ochii.Lumina era mult prea puternica.O simteam in acelasi timp cu caldura ce aproape imi ardea fata facandu-ma sa transpir, sa simt picaturile de transpiratie cum se ridica din porii mei si curg precum lacrimile.Preferam sa tin ochii inchisi.Lumina era ca o durere pentru ei .Era ceva neplacut asa ca preferam sa tin ochii inchisi. Langa mine mirosea a parfum placut de mascul.Era ceva usor… doar un iz de barbat . Un mascul ce ma chinuia intr-un mod placut… asta era bine.Mai bine decat atat nu se putea!

I-am simtit buzele muscand buza mea de jos… in colt, impingand un pic limba lui intre buzele mele.In cateva secunde i-am simtit gustul ce nu era dulce, era placut.O aroma  usoara , o senzatie  un pic acrisoara, de fructe exotice amestecate…portocala amestecata cu capsuni si sampanie poate.Un gust usor de scortisoara amestecata cu toate astea….Mintea mea o ia cu sorcova!

Gem de placere si stiu ca cel care ma chinuie e ‘barbatul din vis’.Asa e el.Imi citeste cele mai ascunse fantezii si dorinte.

Il simt in fiecare fibra din corpul meu…El ia, probabil un cub de gheata,  si mi-l pune pe pielea incinsa.E unica senzatia aceasta! E superba. Totul se concentreaza pe un centimetru ce piele…se strange, ca apoi sa  simti undeva in ceafa placerea de a fi eliberat de o durere interioara atunci cand gheata se topeste.Inima bate mai tare si mai tare;  emotiile se concentreaza si apoi… urmeaza relaxarea.Buzele lui umede si limba… cu miscari  usoare ce abia ca atinge pielea mea fierbinte. Il ador. Il simt ci fiecare sarut mai aproape de mine si pielea mea il doreste cu fiecare por.Parca ma evapor spre alte lumi in care alerg ca un copil razand si scancind de bucurie.Asa ma simt acum…

Iubind,  ‘barbatul din vis’ imi ofera cele mai ascunse placeri.Ma iubeste ca nimeni altul din miile de barbati pe care ii cunosc sau i-am cunoscut.Oricat as fi de obosita, cand ma joc cu el,  e altceva! Energia parca vine  la pachet odata cu el.

Acum imi oferea superbe clipe de placere.Lumina s-a stins.O simt chiar si cu ochii inchisi.El inca imi ciupeste sfarcurile si ma linge peste tot cu pasiune.Uneori ma musca usor si amestecul de durere si placere imi creeaza exact ce am nevoie.Deja ma simt atat de excitata ca nu mai pot avea control.Ma dezleaga si ma ia in brate si ma musca de umeri. Ma doare… dar e placut. Simt cum as vrea doar sa cand… sa spun ceva…

Imi cere, prin gesturi usoare , sa ma intorc si o fac cu supunere.Ma saruta pe locurile unde ma muscase mai devrem, eu ma arcuiesc de placere.Bratele lui, palma lui fina,   ma atinge  usor,  parca incercand sa picteze cu degetele anumite semne intortocheate pe pielea mea, ce tipa pentru fiecare atingere … Iar la  fiecare sarut ,  porii  se zbarlesc spre stele cautand parca si mai mult atingerile lui.

 

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

2 gânduri despre „Picaturi de placere

  1. SinnerJoy Mai 20, 2012 la 12:11 pm Reply

    Ai talent nu gluma…..un om care stie sa se joace cu , cuvintele , ma inclin cu respect

    • Sonyared Mai 28, 2012 la 11:08 pm Reply

      Multumesc.Nu consider ca este un talent … mai ales in ceea ce scriu pe aici. Iti multumesc de vizita.Cu respect😉

Lasă un răspuns

