Speedy- pinguin adevarat!

Dupa ce ma vazusem cu   tatoo, dupa miezul noptii….

Ploua torential.Urata vreme!

De stat in casa si spus povesti la gura sobei… ori  de facut ceva mai placut, cu cineva pe masura nu?

Ei, cu toate ca ploua in draci,  m-am dus spre individul ce parlea inglis. A iesit si m-a introdus in micul sau palat.Discret sa nu trezim ochii iscoditori. In camera incalzita m-am dezbracat de haine si m-am infipt repede (sa imi schimb pantofii!)

Una din cerintele printului era  sa imi aduc panofi ‘inalti’.Astia erau de 14 cm…si au placut.Si mie imi plac foarte mult! Ma ‘duc ‘ cumva spre 180 cm…(frumoasa distanta,nu?)

In intuneric … vazusem putin din alura de sportiv a printului.Subtirel, cretuliu la par…si tatuat!

Mai sa fie! Doi tatuati pe aceiasi zi! In Romania? Greu de crezut!Avea tatuaje frumoase… dar nu am stat sa mi le dumiresc bine.

Un poem porcos s-ar potrivi mai bine pentru a descrie actiunile noastre de pe langa patul imens;desigur si  de pe pat! Ah!

De obicei nu ma ‘dau in vant’ dupa indivizi cu ‘scule’ mari dar .. .sunt femeie ce naiba! Una careia ii place mult ‘cel mai important organ de pe planeta’; adica pula.Cretuliul meu are o scula buna, buna.( de doua ori pentru ca, daca as scrie de trei ori ar zice lumea ca exagerez!).Cerintele lui erau simple.Omului ii place ‘deep oral’ si l-am ‘servit ‘ cu cel mai adanc oral posibil.Adica ceva de gen scapat pe gat… si duca-se!

‘Speedy’-(  nu are legatura absolut deloc cu intalnirile noastre porecla asta)E un tip subtirel tare.Bun de simtit intre coapse cu mataranga lui dura; desi nu ma dau in vant dupa scule mari…( pentru ca multi posesori,  nu au idee cum sa o foloseasca si nici sange destul sa o poata tine sculata cat sa ma satisfaca ) scula lui Speedy e buna. Sa vorbesc prea mult despre ea poate as face poezii porcoase.Incerc sa nu deviez de la subiect. M-a terminat de am udat jumatate din pat! Probabil ejacularile mele il fascinau pentru ca nu se mai oprea din miscarile lui pana nu ma simtea uda, uda;Iar eu aveam nevoie de asta! Aveam nevoie sa simt din nou cum ma strapunge  iar si iar.. cum imi doreste orgasmul.. ca eu sa i-l dau.. sa explodez in bratele lui.Am vrut sa il simt peste tot si am primit ce am vrut.

Acum pentru ca scriu despre el destul de tarziu… ne cunoastem bine.Asa o scula… nu e de lasat !   😉

Ne-am revazut dupa cateva zile.Ne intalnim acum, destul de des si avem o relatie.O altfel de relatie! Nu, nu  suntem iubiti.Nici nu va las sa ghiciti ce si cum.Pur si simplu am intalnit un pinguin.Unul ‘ adevarat’.Nu e al meu dar e pinguin adevarat!

 

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

