Tra-la-la si na, na, na

Na, na! Ca de POFTIM! A uitat omu’

Fiind poate ultimul post pe anul acesta,  tin sa multumesc in mod special celor care au trecut pe aici si au lasat cate un mesaj pentru mine, celor care imi viziteaza blog-ul in mod constant si nu in ultimul rand tuturor pinguinilor pe care i-am cunoscut in acest an.

Sa intrati cu curaj in noul an si cu zambetul pe buze.

Orice ar fi, sa zambesti!

Va doresc pentru noul an ce vine,  orgasme dementiale, pana in adancurile cerului prin de stele! Sa simtiti viata din plin cu sanatate, fericire si bucurie cu mai putine griji si mai multa ingaduinta.

Un sfarsit de an,  intotdeauna presupune un bilant.Pentru mine 2010, ‘bag sama eu’, acum cand trag linia, ca au fost mai multe bune!(comparabil cu 2009).

A trecut inca un an si eu peste toate bune si rele.Sunt nostalgica in astfel de momente.

Imi amintesc lucruri frumoase si totusi acum abia astept sa treaca zilele astea, sa se duca odata cu sarbatorile!

Sa inceapa un an si mai bun!

Va sarut cu drag!

S

Un gând despre „Tra-la-la si na, na, na

  1. vitttorio Decembrie 31, 2010 la 5:31 am Reply

    an bun, frumos, luminos, orgasmicios:), sanatos, roditor si plin de tot ce-ti pofteste sufletul!
    cu tot dragul,
    eu:)

Lasă un răspuns

