Sclava simturilor

Imi permit sa fiu o sclava a simturilor si poate acesta este marele meu secret de femeie dorita de masculi. Nu m-am considerat niciodata o femeie foarte frumoasa dar nici nu ma pot plange. Am calitati native si nu putine; si ce mai pui la socoteala ca a dat peste mine norocul,  sa ma nasc cu gena atat de rara de par roscat!? Ei bine, sunt si foarte mandra de asta .Sic

Zilele trecute am cunoscut cateva personaje foarte interesante.Fiecare mascul pe care il cunosc e un personaj aparte, interesant si incitant.O fi poate,  pentru ca si mie imi place sa iubesc si sa ma ofer sau si pentru ca asa este natura omului de a explora noi si noi taramuri ale placerilor.Unii se multumesc cu putin… altii se nasc exploratori! sic ( sau cercetatori!)
Deseori am fost intrebata „ce fel de barbati imi plac” sau „cum sunt atunci cand iubesc”…
Un fost iubit imi spunea zilele trecute… ca atunci cand il iubeam, simtea asta de la distanta si o emanam prin toti porii.
Pur si simplu putea ghici oricine ca sunt indragostita , ca iubeam.Eram ca un miraj, ca un vis.
Ei bine… barbatii pe care i-am iubit nu au fost niste „zmei paralei” si nici  fotomodele.Erau barbati simplii… unii chiar banal de simplii! Pentru mine insa ei au fost „cei mai cei”… si asa vor  ramane pentru ca au facut parte din viata mea.

Nu imi place sa vorbesc foarte mult despre mine.Nu mereu! Cum nu imi place sa fac complimente cuiva,  neadevarate… doar pentru a obtine ceva anume.Am fost crescuta intr-un alt mod si pupincureala ieftina mi-e straina de caracter.Urasc sa spun cuiva ceva neadevarat. Ei da! Chiar daca  ma plateste! Multi vor spune „uite o curva cu mofturi”.Considerati ca sunt mofturi.Nu ma vor schimba nici banii si nici viata asta tampita pe care o au romanii mei.

Zilele trecute cunosc un individ un picut mai scund decat mine si… tatuat! Ei las! Ce am eu cu tatuatii de la o vreme? Incep sa imi placa! Ei ash! Mereu mi-au placut extremele.

Cel pe care l-am cunoascut zilele trecute m-a iubit frumos.Ne-am iubit si timpul s-a oprit in loc.

Am inceput in cada… spalandu-ne reciproc si explorandu-ne partile corpului. Era placut…Am inceput sa il sarut.. sa il ling usor pe gat,  pe omoplati… Se excitase frumos dar nu ma grabeam.Urasc graba! Vroiam sa ma bucur si eu de personajul acesta.Nu numai el.Asa cum am mai spus.”Placerea este bonusul meu.”

Ne-am alintat cu spuma de dus.. .Ah! Bine ca nu eram la mine acasa; sa se termine apa calda tocmai cand e mai frumos! Am ajuns pe pat stergand stropii de apa  reciproc… tamponand usor  cu prosoapele moi… si alintandu-ne ca doi copii intr-un joc erotic unic.

Imi placea jocul acesta atat de banal dar unic prin felul lui de a fi.Eram excitata si el la fel.Vroiam sa-i simt scula atat de erecta in mine dar  nu ma grabeam… Nu vroiam sa se termine  repede totul.Vroiam sa ofer si sa primesc placere.Si  am primit fara masura…

M-am asezat pe pat si el a inceput sa ma linga ca un pisoi dulce.Era placut.Parca as fi vrut sa fiu eu cea care linge…ma ametea si adrenalina isi facea  simtita prezenta.Oare sunt dependenta?

Ne-am iubit … nu am facut sex numai.Ne-am iubit cu pasiune.El poate se gandea la alta…eu sigur nu ma gandeam la el !

Uneori mi-e teama ca nu voi putea sa ma opresc din explorarile mele…ah ce bine l-am simtit in mine.Adanc…

 

Intr-o alta zi,  am cunoscut un tip inalt.Foarte inalt! Ne-am iubit, ne-am alintat.Faza cu sarutul insa nu mi-a placut.Sa faci dragoste fara sa saruti  e ca si cum ai merge la cinema de unu singur.Sau  poate mai rau.Una peste alta.. a fost dragutel.Pacat ca multi barbati au complexe in legatura cu marimea sculei sau potenta lor.Aici probabil tot mandrele-s vinovate.Eu una,  nu o sa fac pe nimeni sa se creada mai mult decat e sau mai putin. Spun ce simt si cum. Cel putin pentru mine,  care am cunoscut cateva mii de barbati in pat.

Urasc complexele si complexatii.Iubesc barbatii siguri pe ei care stiu ce isi doresc si care vor sa exploreze placerile nu doar de dragul de a mai trece o ‘gauric’ pe lista sau de a face sport.

 

Va pupicesc

S

Tag-uri:, , , , , ,

Lasă un răspuns

