Vinovati de iubire suntem toti!

Vinovata de iubire?

Am visat ca eram intr-o sala de operatii ( stiu foarte bine cum arata una!dezolant).Faza e,  ca nu era lumina asa cum ar fi trebuit sa fie! Doar un semiintuneric … si liniste.

Eu eram intinsa pe masa de operatie. Am visat cum mi-au scos inima cu totul ; inima batea  inca,  in mana cu manusa alba, cu sangele de culoarea vinului rosu ce se prelingea peste albul acela… apoi mi-au cusut pieptul la loc.

O cusatura stramba si urata.Nu o vedeam decat in lampile rotunde si stinse…ca o umbra.Cusatura urata cu ata neagra, o simteam acolo, in pieptul meu, intre sani pana aproape de plex.Ata era parca o sfoara groasa si neagra. Am privit apoi la inima mea,  ca la ceva straniu. Nu era nici ciuruita, nici urata,  nici ciupita macar! Asa cum mi-am imaginat-o mai mereu…

Pulsa obosita in mana acelui individ ce parca intentionat o pusese deasupra ochilor mei sa o pot vedea.Un strop de sange a cazut pe pleoapa mea…facandu-ma sa clipesc.Inima mea pulsa iar degetele  inmanusate o tineau strans, sa nu o scape.

M-am ridicat si am inceput sa alerg … erau doar copaci in jurul meu si zapada.Lasam urme adanci in zapada de o schioapa si alergam in frigul acela undeva .. spre varful unui deal.Urcam si era frig.Rezpiratia mea producea o ceata …un abur de frig.Aveam pe mine doar un cearsaf la fel de alb ca zapada…infasurat aiurea in jurul meu.

M-am oprit langa un copac.Picaturi de sange … topeau zapada.Am privit pieptul meu si am pus mana in dreptul inimii.Cusetura cea urata parca disparuse dar inima nu batea.Nu o simteam deloc.Parca inghetase si ea ca intregul de langa mine.Copacii  garboviti,  parca ma priveau cu tristete. Totul in jur era un alb si negru.Doar picaturile acelea pierdute si ele in imensul de alb…

Urcam grabita spre ceva anume…Nu simteam frigul, ci doar talpile ce imi ardeau si topeau sub greutatea pasilor…zapada rece.

Am deschis ochii si am privit in lampa stinsa de deasupra mesei de operatie.Nu vedeam nimic.Doar o masa goala… am clipit… si m-am trezit in patul meu cald…

Am pus mana in dreptul inimii mele.Pulsa fericita, trista, voioasa, curajoasa!

Traiesc! Iubesc? Sau ….

Voi iubi  cat traiesc!

 

Tag-uri:, , , ,

Un gând despre „Vinovati de iubire suntem toti!

  1. vitttorio Decembrie 26, 2010 la 3:33 pm Reply

    incredibil de frumos…

    Apreciază

Lasă un răspuns

