Ai plecat din vis…

Beau o cafea, tu gol,  langa mine ma imbeti…

Privesc satisfacuta la tine…la trupul tau plin de iubire, pasiune,  dorinta… te doresc!

Toata ziulica am  fost agitata.O agitatie inexplicabila care a disparut spre seara dupa ce m-am asezat sa dorm.

M-am trezit dupa miezul noptii si mi-am aprins o tigara.Visasem ceva destul de interesant si placut. M-am trezit cand mainile lui reci mi-au atins buzele… tocmai pleca din visul meu.

Am tras cu setedin tigara…Era intuneric. Nu stiu prin ce minune te-ai desprins din visul meu si ai venit langa mine.

Mi-ai luat tigara din mana si ai stins-o in scrumiera.Vroiam sa iti spun ce simt pentru tine dar cuvintele nu ma ajutau.Mi se lipeau de cerul gurii si nu reuseam sa articulez nici un sunet.Ochii mi s-au umplut de lacrimi.De ciuda sau de dorinta de a te avea.Nu stiu sigur.Poate din cauza acestui sentiment de inutilitate pe care mi-l dai de cele mai multe ori…                Vroiam sa ma iei in brate, sa ma linistesti dar nu ai facut asta.Imi lipseai atat de mult! Nu te mai simtisem langa mine de multa vreme.Te doream ca in prima zi, te doream …dar nu vroiam sa iti arat cat eram de vulnerabila.

Si nici nu o sa iti dau ocazia sa mai fiu atat de vulnerabila.

Ma priveai rece.Fara o expresie anume.Nu stiu daca observai lacrimile din ochii mei.Erau lacrimi de durere.O durere pe care nu o mai vroiam.Imi puneam o mie de intrebari pe care nu reuseam nici sa le termin si nici sa le exprim in cuvinte. Ochii tai sigur nu imi spuneau nimic.Aveai o privire de gheata. Mi-ai atins buzele cu un deget, ai clatinat capul putin intr-o parte si ai disparut!  La fel ca in visul de mai devreme. Probabil ai plecat in visul altei femei! As vrea sa nu imi pese unde!

Mi-am luat maslinuta vibratoare si am pus-o fix pe clitorisul meu. Incet, incet …am simtit cum fiori de placere ma incercau si am inchis ochii.Mi-am imaginat un alt barbat  care stie sa ma iubeasca. Un mascul total diferit dar care ma doreste cu pasiune nebuna!

Era inalt , cu degete lungi la maini. S-a apropiat de mine, m-a prins de umeri si m-a sarutat pe buze aproape strivindu-le.Mi-a sarutat ochii… O lacrima de sub fiecare pleoapa a curs pe obrajii mei.El le-a sorbit cu buzele lui, cu un sarut pe fiecare obraz si s-a asezat langa mine.Cu degetele lui lungi,  mi-a dat la o parte parul si apoi mi-a pus palma sub barbie. S-a apropiat si m-a sarutat usor pe buze.Usor si scurt de cateva ori pana mi-am lasat buzele moi.I-am simtit atunci limba cum imi mangaia buzele si colturile gurii mele.

M-a luat in brate.Era un mascul puternic! Continua sa ma sarute cu pasiune dar si cu gingasie.A luat ‘maslinuta’ si a oprit-o.Imi saruta sfarcurile ce ma dureau de excitare si cu o mana in piersica mea,  imi atingea clitorisul usor cu un deget. S-a urcat peste mine si  m-a patruns scurt apoi inca o data adanc de tot… ramanand acolo. Am avut un orgasm frumos. Neasteptat…

Mi-am aprins o tigara.Inca mai staruia in mintea mea… „barbatul din vis”… acum insa il puteam inlocuii cu un altul .Oare?

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „Ai plecat din vis…

  1. clau Noiembrie 5, 2010 la 1:40 pm Reply

    Interesanta postarea dar si imaginea!Imi place ce scrii si cum scrii.Felicitari !

    Apreciază

    • sonyared Noiembrie 5, 2010 la 2:15 pm Reply

      Multumesc.Imaginea este un tablou ce s-a vandut cu peste 30.000 de dolari( sau euro-nu-mi amintesc!); este ‘pictata’ cu ruj si sangele nu-s cui! Chestie emo poate! Mie insa mi-a placut imaginea si am inserat-o in postare.Nimic emo dealtfel… 😉 .Multumesc de vizite!

      Apreciază

Lasă un răspuns

