Crai al noptii

In multe nopti as prefera sa dispari din mintea mea…crai al noptilor fierbinti si pline de patima;  inainte de a-mi lua inima cu tine,   si a ma lasa rece si indiferenta la cate inimi zdrobesc eu.Sufletul imi ramane stingher dupa fiecare ultima tigara fumata impreuna,  inainte de a disparea in lumea ta, chiar inainte de rasarit si un  ultim  sarut… plin totusi, de speranta ca vei reveni.

Azi noapte ai venit la mine si m-ai sarutat cu atata pasiune incat inima imi dadea ghes sa iti soptesc cuvinte frumoase… desi tu niciodata nu vrei sa le auzi, sa le simti.Ne-am iubit cu atata pasiune incat si acum simt urmele fiecarei atingeri. As fi vrut sa ma pierd cu totul in ochii tai adanci sa uit de mine si de tot.Sa opresc timpul in loc… M-ai luat in brate si m-ai sarutat.Aproape uitasem gustul buzelor tale. Acele buze atat de frumos pictate in forma de inimioara ce ma fac sa ma topesc sub fiecare atingere a lor…Iti simteam fiecare respiratie aproape la unison cu a mea.Erai atat de relaxat in bratele mele incat imi doream ca acel sentiment de liniste sa nu se sfarseasca niciodata.

Mi-am plimbat mainile pe umerii tai, pe pieptul tau.Ma jucam cu pielea ta si prelungeam secundele… Ti-am muscat buzele cu un sarut…si apoi mi-ai zambit.Zambetul tau mereu ma face sa ma simt femeie.Femeia pe care o doresti dar la care vii cand poftesti! Sfarcurile mele s-au intarit atat de mult, incat  imi produceau durere.O durere placuta.La fel ca muscatura buzelor tale. Ma priveai straniu…si mi-ai dat jos maieul ce imi strangea sanii pe care tu apoi,  i-ai alintat atat de frumos!Parca cresteau  sub fiecare sarut al tau,  sub fiecare atingere cu varful limbii pe sfarcurile ce parca ardeau; …sarutarile tale imi produc senzatii amestecate. De la tandretea atingerilor tale,  primesc placere dar ma simt vulnerabila, sensibila,  si-mi produc o dorinta ce nu o pot opri.

Respiratia imi era rara, adanca.La fiecare inspiratie, ochii mi se umpleau de lacrimi.Erau lacrimi de fericire si placere.Nu ai cum sa intelegi! Cu fiecare expiratie,  in corpul meu simteam milioane de siroaie de placere,  ce plecau din piept…de la atingerea ta, pana spre fiecare fibra a corpului, pana la fiecare extremitate de corp…la fiecare por de piele ce te dorea.

M-ai patruns adanc si-am explodat in prima secunda in care te-am simtit in mine.M-am pierdut in infinit …mi-ai dat aripi sa zbor… apoi m-ai prins si m-ai adus din nou cu tine!M- ai explorat incet si cu rabdare.Mi-ai oferit orgasm dupa orgasm si in delirul acela, am uitat de mine…

Ti-am cuprins coapsele in mainile mele si te-am tinut adanc in mine.Eram doar unul.Iti simteam bataile inimii si as fi vrut sa ma topesc in tine.Ti-am mangaiat fesele … tu ma priveai mai straniu… mai ciudat! In ochii tai citeam intrebari fara raspuns…

Ne-am rostogolit si am trecut deasupra ta.Te simteai eliberat de ceva anume…nu stiu!Un dans scurt in pozitia asta apoi … am inceput sa te sarut si am coborat la sfarcurile tale maronii, apoi pe pieptul tau frumos de barbat. Iti cunosteam fiecare centimetru de piele, aproape fiecare alunita si fir de par. Aveam o pofta nebuna sa te sarut pe fund… sa-ti sarut coapsele si apoi…asta am facut. Ai facut ochii mari si ai dat sa schitezi un gest de impotrivire.Imi placea sa te ling usor… sa ti simt fiecare fibra cum primeste placerea atingerilor mele. Vroiam sa te aud cum gemi de placere, sa simti ce simtisem eu un pic mai devreme.Placere sublima.

Te-am muscat usor de coapse si apoi pe un picior, in jos…Nu aveai rabdare… vroiai sa ma opresti?

Am trecut cu limba mea peste pungutele ce se strangeau la fiecare atingere.Iti tineam mainile lipite de pat.Sa nu cumva sa imi strici placerea de a te savura,  la fel cu o facusei si tu mai devreme!

Am coborat usor cu limba pe perineu… si apoi  spre floarea anusului tau. Ti-am simtit un spasm mic de placere…Te-ai impotrivit un pic…Un gest de o fractiune de secunda, a spus nu;dar limba mea era mai mult decat acea impotrivire. Te-am patruns anusul, cat am putut de mult… cu limba… si ai gemut de placere! Primul tau geamat de placere…

Si-am continuat sa te explorez… sa te duc si pe tine acolo.. unde poti zbura chiar daca doar pentru cateva minute…



Opreste-mi gandurile nebune! Te doresc atat de mult!



Tag-uri:,

3 gânduri despre „Crai al noptii

  1. david77 Mai 23, 2011 la 12:54 pm Reply

    superb, complimenti, esti foarte talentata si pasionala, superb!

    Apreciază

  2. Eagle Heart Februarie 3, 2015 la 7:30 am Reply

    buna ,as dori sa te cunosc, ma faci sa te doresc mult prin ceea ce scrii .Eu sunt Adi si am adresa de email xxxxx@yahoo.com

    Apreciază

    • Sonyared Februarie 15, 2015 la 3:56 pm Reply

      Buna Adi, Mutumesc de vizite la blog.Am foarte putin timp liber din pacate. Adresa mea de mail sonya_rouk@yahoo.co.uk . Nu citesc zilnic mail dar daca doresti sa spui ceva o poti face in mesaj. Imi apare privat.

      Apreciază

Lasă un răspuns

