_uia buna, de dimineata se cunoaste!

Ne cunoastem ce cativa ani buni cica. Mi-am amintit de el data trecuta, cand a venit sa la fel de sfios si timid la mine.Ne-am simtit excelent impreuna.Ii place deep; oralul adanc de tot.Si mie la fel! 😉

Imi place tipu’.Genul de mascul care-si vede de treburile lui si cand are chef sa dea muie … are !

Ieri a fost o zi intre fete.Am avut la mine doua amice si ne-am destrabalat la bucatarie cu barfa multa si altele! Azi de dimineata,  cand s-a anuntat individosu, … nu stiam cu ce sa incep mai intai; dusul sau curatenia? Ei, am strans repede cat de cat sa fie decent si am facut un dus.El prins in trafic… a ajuns taman cand terminasem eu de aranjat tot … dus si machiaj.Eram la tigara!

L-am asteptat in pojartier, ciorapi si o rochie rosie transparenta. ( habar nu am daca asa l-am asteptat si data trecuta!)

Daca nu ar fi mereu atat de grabit poate ca as putea incerca mai mult un pic…l-am luat la mangaiat si m-am jucat cu scula lui intarita.Pesemne si drumul asta pana la mine excita ! I-am dezmierdat adanc scula apoi l-am  alintat pe pungute si mai jos…Il simteam ca ii place.I-am pus ambele maini pe capul meu sa ma ghideze cat si cum vrea.Se pare ca vroia sa ma lase pe mine…

L-am supt frumos si eu  ma udasem bine.L-as fi vrut in piersica mea… sa il simt ; dar omu’ vine pentru ce nu are probabil acasa…asa ca nu am adus nici macar ideea! L-am supt, lins si desigur l-am terminat frumos! Pe graba insa.. abia a fumat o jumatate de tigare …si dus a fost!

Eu am ramas sa fac un dus dar inainte de dus m-am masturbat…cu ochii in monitor si cu ‘maslinuta’ jucausa pe clitorisul meu.Nu am fost deajuns insa.Am luat si vibratorul si … am avut un orgasm frumos! Un orgasm pe care il ai asa, doar la o masturbare buna! Nu va spun la ce ma uitam, pentru ca nu are rost.O  fantezie draguta voi scrie poate mai pe seara.Ce mi-a zburat prin gand in timp de eu ma masturbam ceva mai devreme…

O dimineata frumoasa de luni.Un inceput bun de saptamana! Sper sa fie o saptamana buna si pentru el si pentru voi !

Cand aveti chef… sa aveti!

Tag-uri:, , ,

2 gânduri despre „_uia buna, de dimineata se cunoaste!

  1. Buzu Octombrie 7, 2010 la 3:19 am Reply

    Imi suna cunoscuta acea dimineata…. Doar ca cineva a inchis mess-ul….

    • sonyared Octombrie 7, 2010 la 8:17 pm Reply

      Si nu era normal? Aveam treburi!

Lasă un răspuns

