Roscatul 2.

Ce noroc pe mine, ca-s o curva !

Pai ce puii mei!?

Zice-ti voi daca eram atat de multumita si satisfacuta … in alta situatie.

Ori banu m-a stimulat ori pula lui.Sau poate amandoua!?Nu mai stiu ce si cum.Important este ca a iesit totul superb de bine.

In fine, faza e ca ma defut repede… deci daca a fost pe 27 si 29… s-a dus! Dar sa va povestesc cum a fost.Promisesi si la mine ‘promisiunea e mai ceva ca datoria’ !

Ajung la ora stabilita in camera lui.Intru, lumanari aprinse, muzica in surdina….Roscatul meu, la halat alb! Nu e medic mai! Halat alb de …hotel!😀 Era proaspat imbaiat si parfumat! Totul promitator! Inclusiv intalnirile noastre precedente!

Ma ia in brate si eu il rog sa imi descheie bluza …fermoarul de la spate… apoi imi maseaza sanii si se apleaca sa-i sarute.Ii mozoleste indelung…pe fiecare in parte.Sfarcurile stau ca niste mici diavoli,  ridicati dar plini de dorinte.Dorinte de a fi alintati, sarutati. Dorintele  le sunt indeplinite.

Desfac cordonul de la halatul alb… lasand sa iasa la iveala un piept dur, bombat ca un scut.Privirea imi joaca ametitor pe trupul lui.Ma simt excitata de dorinte greu de explicat.Mereu fascinata de a dezvolta o relatie sexuala cu unul de aceiasi… gena( roscata!) cu mine… sau poate doar privirile lui scanteietoare si pline de dorinta de a ma avea…

Scula lui semeata,  ranjeste la mine, eu la ea! Ii ranjesc  discret… am eu ‘ o vorba cu ea’ ;mai tarziu insa!Ne mangaiem reciproc si ne alintam cu sarutari usoare…aproape fine, inexistente…doar ca idee de sarut… amagiri!Ma trage spre pat si se intinde pe el.

„- Stii ce-mi place la tine Sonya?

– In afara de picioare… ce?

– Cum ma sugi.E demential! O faci cu atata pasiune!”

Il mangaii pe pieptul albinos fara par.Observ ca tenul lui e mai alb decat al meu.Daca mie mi se spune ‘branza’ din cauza tenului… astuia oare cum i-o spune? Lapte?Mainile mele se joaca pe pielea alba… prea alba! Il ating usor in sarutari fine…si cobor cu buzele mele spre mandretea de scula.O ating cu limba coborand spre bagajelul de mai jos… El geme usor si imi place asta! Il fac sa geama de placere la fiecare cateva secunde. Ii sug scula adanc de tot,  cateva minute bune… in gemetele lui innabusite; apoi ma urc pe el si-l calaresc. Il simt perfect in vaginul meu.Schimbam pozitiile si mie imi place cum ma umple pur si simplu cu scula lui. Termina el.. terminasem si eu de cateva ori.Orgasme placute, dese.. mici. Un refresh la dus si cateva vorbe schimbate aiurea.Eu vreau masaj.. el vrea inca… oral! OK imi spun…si il naucesc de tot! Pur si simplu gemea de placere si se abtinea sa nu termine.Are exercitiu omu’ la abtinut! Nu a terminat repede; spre bucuria mea,  de a putea sa mai dezvolt un pic ‘tehnica’  la oral. Pai cum altfel? O fi ca ‘mersu’ pe bicicleta’ dar daca  nu ai unde sa ‘exersezi’ tot degeaba! Termina si facem iar  dus. Palavre,  tigare si bere… apoi el intins pe pat… imi pune o perna sub cap.. eu cu picioarele la moaca lui! Aha! Si incepe…

Masaj usor la talpa, calcai.. .de incalzire. Sarutari pe calcaie, muscaturi usoare si excitante.Masaj la fiecare degetel in parte.Rasuceli usoare, masaj, apasari…mangaiat, sarutat lins… si… crema , masaj, apasari , rasuciri usoare…urmatorul degetel…

Si uite asa fiecare deget al meu de la picioare a avut parte de un tratament special! Eu, intinsa pe pat… savuram fiecare miscare, atingere si alintare.Imi spusese sa-i las scula in pace!

” se vede ca-ti place pula Sony.. dar lasa-ma si pe mine sa-mi fac damblaua cu picioarele tale!”

Si l-am lasat! Si am avut parte de cel mai misto masaj la picioare.Rasucita pe o parte.. cu scula lui lipita de bulanelul meu si cu degetul mare de la piciorul meu  in gura lui, isi freca scula de mine, de bulanul meu.Cu celalalt picior il frecam pe spate… ii impingeam capul sa imi ia mai adanc degetul in gura.Mie imi placea… el se excita! Eu ma gandeam la un limbist … ce bine mi-ar sta asa… unu sa-mi linga  picioarele si altul piersica umeda! Si a terminat asa!Pe bulanul meu!😉 Si eu… cu gandul la o limba jucausa!

Dragut? Mie mi-a placut! Mult! Ce dambla! Si la el si la mine!

Si mi-s fericita ca-s curva! Am parte de ce vreau … aproape cand vreau! Ma refer la organul important! La pula , da! Ce mai pui, ca nici nu trebuie sa ma trezesc  devreme si salariul vine odata cu placerea!

Tag-uri:, , , , , , , ,

Lasă un răspuns

