Adevarul si numai adevarul 9

Mihai intreaba:

1.Ce varsta aveai cand ai facut prima oara dragoste?

Cam 16 ani. (aveam limbrici! ;)   ) Pe la varsta de 18 deja incepuse sa imi placa…poate atunci am inceput sa fac dragoste cu adevarat.

2.Daca ar fi sa alegi, ce ai alege ditre sexul normal si cel anal?

Hm, greu de spus! Ambele imi produc placere.Depinde foarte mult de partener …  dar imi plac ambele! Sic!Si cel oral!  sic !sic!

3.Ce iti place mai mult? Sa domini sau sa fii dominata?

Interesant… nu prea ma pasioneaza… sa domin.Desi exista momente,  in care imi place sa fiu eu cea care ‘face cartile’.

4.Ce te face sa dai exclusivitate in inima ta unui barbat?

Greu de spus.Foarte multe lucruri… dar si multe iluzii. Sic ( nu asa est el a toata lumea?) De obicei, mi se intampla sa fie o chestie ‘la prima vedere’ …apoi observ ca m-am inselat! Deocamdata nu are nimeni excluzivitate!

5.De cat timp faci sex anal?

Prima oara a fost demult tare! Apoi o pauza destul de lunga de cativa ani buni.Nu mi-a placut la inceputuri.Am invatat sa iau placerea sexului anal multi ani mai tarziu.( cred ca era pe la varsta de 25 de ani).

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

