Redhead man 1.

Ah! Ce mai noapte! Ce mai zbucium! Ce nebunie ee

L-am sarutat de la intrare… el parfumat si imbaiat,  aproape scos din cutie 😉 ! ( nu mort mai… dar nici mult nu mai avea!)

Ok… nu e tipu’ un  Robert Redford… dar nici eu nu-s Julianne Moore!  Un tip roscat cum v-am mai spus… trecut de o anumita varsta…

As fi  vrut sa domolesc un pic agitatia interioara si a mea si a  lui… nu am rezistat insa prea mult.Imediat ce am sorbit nitel din vinul rosu, am purces la atac.( luasem si o jumatate de bere ‘la bord’  inainte de a pleca de acasa- sa imi fac curaj! 😉  )

Si acum la fel! Eu si Tuborg! Nu am baut sa imi fac curaj acum… ci somn.Sa ma amortesc un pic, sa scriu ce am de scris si apoi.. pe maine! O alta zi… si o alta intalnire cu ‘roscatul’!

De aia ma scuzati domniile voastre, curiosilor, daca o sa scriu eu ceva mai libertin si cu mai multe greseli  de ortografie sau exprimare!.

Mai, are asta o pula, de  simteam ridurile prezervativului! Ma umplea perfect.. poate un pic mai mult decat normala!Fain rau! Si pentru lins, supt si sa o simt in mine! Deci… Pana sa il simt in mine, l-am lins pe oute, pe scula si i-am supt-o in stilul propriu!L-am terminat de cateva ori…3! Eu, .. ceva mai multe orgasme ca … eram ca ne.f.   A fost super intalnirea si maine continuam de unde am ramas!

Adica de la boticul lui intre picioarele mele!

Nu fiti gelosi.Promit sa scriu mai multe dar se pare ca in seara asta nu am chef prea mult de scris.

Noutati: am facut niste fotografii in fata Casei Poporului! Ceva mai dezbracata desigur! Pentru promovarea turismului.

Nebuna? Nu! Doar eu!

Desigur ca Elena Udrea in locul meu ar fi atras mai multi turisti daca poza  dezbracata   😉   !

Un somn placut si pe data viitoare!

Saltare!

S.

Tag-uri:, , , , ,

Un gând despre „Redhead man 1.

  1. Roscatul 2. | Sonyared's Blog Octombrie 4, 2010 la 6:18 am Reply

    […] Ajung la ora stabilita in camera lui.Intru, lumanari aprinse, muzica in surdina….Roscatul meu, la halat alb! Nu e medic mai! Halat alb de …hotel! Era proaspat imbaiat si parfumat! Totul promitator! Inclusiv intalnirile noastre precedente! […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

