Sunt excitata!

De o luna de zile,  „Roscatul”  , imi scrie aproape zilnic.

Ma excita cu fraze incitante si iata ca maine e ziua cand ne vom reantalni.Sunt excitata! Abia astept !Nu mai vorbesc cat de generos este tipul, ca nu e cazul!😉

Incepusem sa scriu un blog despre scurta noastra intalnire de anul trecut dar nu l-am terminat.

Amintirile intalnirii de atunci s-au sters oarecumdin memoria mea si nu am reusit sa scriu cu lux de amanunte.Si cum nu e fantezie…nu am mai postat.

Tot ce pot spune ca tipul e roscat natural, ca si mine.Ca e sexy si placut.E trecut de 45 de ani… si adora picioarele!Eu ador roscatii si …pe cei ce iubesc picioarele!( mele desigur!)😉

O sa revin cu detalii picante probabil spre vineri seara,  pentru ca avem planuite doua intalniri saptamana asta.Asa cum spunea un bun amic… „programari ca la dentist”!

Sa ne auzim cu bine!

S.

Tag-uri:,

Un gând despre „Sunt excitata!

  1. Mihai Septembrie 27, 2010 la 4:58 am Reply

    Abia astept!

Lasă un răspuns

