Sex pe masa !

Eram singura la masa nerezervata intr-un mic separeu, al unui restaurant vechi si frumos; in scurta mea vacanta  la munte.Iubesc muntele! Mereu mi-am dorit sa pot sa urc sus pe crestele muntilor … sa am o cabanuta unde sa pot sa imi satisfac toate nebuniile !

Lume pestrita imprejur…de la turisti ( cei mai multi dintre ei), pana la localnici.Oameni munciti dar sanatosi! Traiti cu aerul curat in plamani.Imi savuram cafeaua de seara.Cu o singura sorbitura mi-am trezit toate simturile parca.

Eram imbracata intr-o rochie de culoarea cerului senin, cazuta usor peste sanii mei micuti, cu parul prins… eram un pic obosita de aerul rece al serii si de drumul parcurs pana la locul asta minunat ce mi-a fost recomandat de cei de la hotel…

Ma asez mereu in separeu… de obicei imi ofera o oarecare intimitate.Nu imi plac privirile curioase ale barbatilor ce-si lipesc ochii de anumite parti ale trupului meu… nu in locuri din astea!( au ochi sa priveasca! Nu imi pasa.. imi place sa fiu privita dar nu aici, nu acum!).Imi doream sa fiu cu mine.. singura.Sa pot visa cu ochii deschisi.

Incepusem sa fiu eu cea care creaza imagini privind la cei din local.O privire intensa ma facea insa.. sa ma simt goala! Un barbat incepuse sa imi distraga atentia de la gandurile mele,trezindu-mi simturile fara voia mea.Arata foarte bine, l-am studiat din cap pana n picioare…Un tip fermecator, care avea la el toate frazele pentru a se face remarcat de o femeie! O vrajeala buna si cu bun gust.

-Pot sa beau cafeaua in compania dumneavoastra?
-Da, am raspuns, privindu-i ochii mari,  ca a unor castane, ce asteptau sa fie cu pofta sarutate!

Am rosit probabil un pic.. imi placea senzatia! S-a prezentat si a luat loc in fata mea.M-am prezentat si am zambit usor.Imi placea individul… era ceva misterios in el.

Am comandat ceva mai tarziu, dupa un schimb de replici interesante…apoi m-a invitat la dans.Un dans usor, lin…o melodie veche ce imi amintea de vremurile adolescentei.I-am simtit respiratia langa urechea mea si asta m-a excitat.Pielea se zbarlise un pic si el mi-a mangaiat bratul observand reactia mea …

-Oh, Sonya, vreau sa iti ating trupul aici!

-Esti nebun? E plin de lume! – si probabil am rosit iar! Simteam cum obrajii imi iau foc!

-Te vreau! Aici! …ma privea in ochi si eu la fel.Avea ceva magic in ei… pupilele erau dilatate si tremurau usor.

S-a apropiat si mai mult…si m-a prins intr-un sarut.Un sarut ce a facut ca toata lumea sa dispara din jur…dar eram inca in acel restaurant dragut .Muzica inca o auzeam…dar sarutul acela s-a prelungit in muscaturi, imbratisari scurte si stranse, profunde…ce-mi trezea in tot corpul fiori si dorinte .Totul era perfect.Imi musca buzele usor si-mi trecea limba lui peste dinti.. apoi mi-o mangaia pe a mea … simteam cum deja m-am umezit intre picioare…

Nimic nu lasa sa se strecoare dincolo de buzele lui pofticioase.I-am atins sexul prin pantaloni…il simteam cum se intareste sub atingerea mea si il vroiam! Il vroiam acolo… pe masa din localul acela.I-am deschis fermuarul de la pantaloni si scula lui a iesit  semeata spre uimirea mea…Un mascul care nu poarta lenjerie intima! WOW!Pana si asta m-a excitat ceva mai mult! Nu am stat mult pe ganduri.M-am asezat in genunchi pe marmura rece… si i-am umezit cu limba intai capul sexului… l-am alintat cateva secunde ca apoi sa cobor ceva mai jos…Nu ma grabeam deloc, desi eram excitata.El imi mangaia parul… eu il sugeam frenetic…Ajunsesem sa ii dezmierd pula ce aluneca pe gatul meu, toata, pulsa in mine si imi placea!Sangele lui fierbea in vene,… vroia sa ma patrunda.Simteam asta.Eu vroiam sa aman momentul acela …

M-a ridicat si a inceput sa ma sarute.Mana lui s-a strecurat pe sub rochia mea, in timp ce atingea pulpele fierbinti si umede…dornice de alint; eu il sarutam cu o pasiune inexplicabila. M-a ghidat spre masa cea mai apropiata si m-a ridicat pe ea… bagandu-si limba direct in piersica mea umeda… de unde licori perturbante ieseau si se prelingeau pe labiile mele… in gura lui.Adoram limba lui cum imi penetra peretii vaginului.Era flamand dupa seva mea! Un flamand ametit de gemetele mele,  ce ieseau la fiecare cateva secunde, cand el imi prindea clitorisul intre buze iar cu limba in batea puternic…in miscari rapizi…El, asezat pe un scaun,aplecat cu capu’ intre picioarele mele… eu,  intinsa pe masa, intre farfurii si pahare… cu picioarele lasate in jos…

Mi-a ridicat picioarele si le-a oferit un sprijin pe doua scaune…inca mai vroia seva mea.Cu mainile imi deschidea piersica, sa poata ajunge la clitorisul meu, marit de atata excitatie. Imi sugea clitorisul, labiile…apoi cobora usor spre vagin sa culeaga seva adunata in el…Ma innebunea de placere! Era un sex oral inedit! Tremuram si aveam spasme rare dar destul de puternice…nu vroiam sa se opreasca!Eram in extaz.Imi framantam sanii cu mainile mele… vroiam mai multa placere… vroiam sa fiu patrunsa de scula lui.

S-a ridicat si m-a patruns in stramtoarea umeda…puternic si adanc. Cu o fermitate dura si sigura…l-am simtit in mine.Ma tinea de coapse…

Intra in mine incet si iesea la fel; nu era un ritm anume…era doar perfect cum il simteam. Lent, ma patrundea…apasat,  adanc in vagin…oprindu-se o fractiune de secunda… apoi o scotea din mine la fel de incet, miscandu-se in lateral stanga si dreapta… O nebunie! Ritmul a inceput sa se inteteasca usor,  orgasmul final se apropia pentru amandoi… Nu mai conta nimic, doar ceea ce simteam…o dorinta puternica! Respiratiile fierbinti, gemete surde si  un vulcan ce erupe…in acelasi loc…

Apoi linistea ce ne invaluia…si o fericire ce ne umplea sufletele…

Tag-uri:, , , ,

3 gânduri despre „Sex pe masa !

  1. Mihai Septembrie 27, 2010 la 5:01 am Reply

    Fantastic! Si eu priveam la voi dintr-un colt… fericit de tot ce vedeam! Foarte frumos Sonya!

  2. Valy Februarie 23, 2011 la 3:45 am Reply

    Esti o dulce Sonia! Mi-am pierdut noaptea pe blogul tau!
    O zi minunata si ne vedem curand!

  3. […] Sex pe masa ! « Sonyared's Blog […]

Lasă un răspuns

