Sin , de re- la-la (Cinderela deh…)

Dupa nici doua saptamani, printul ma cheama la el la palat. Chem dovleacu’,  care ma lasa la scara palatului personal.Dovleac galben de data asta!

Urc tiptil.. nu cumva la ora aia, peste miezul noptii, sa mi se rupa tocul inalt, in scari; sau sa se trezeasca niscavai vecini sau vecine si sa pofteasca  la priviri indiscrete.Usa intredeschisa… vad lumina deja cunoscuta de la capatul tunelului… vroiam o tigara.Nu am fumat decat mai tarziu… in pauze.

Am inceput sa il sarut pe gat.Imi placea parfumul lui.. era o nebunie! I-am pus fusta in cap! Pe canapeaua aceia unde ne-am mai iubit.   Imi promisese un cunilingus… ma excitase de la telefon, inainte de a pleca spre el! Am transpirat si mi-am desfacut o bere.Berea ma ameteste.. sau ma amorteste.Nu stiu cum a reusit timpul sa se scurga asa repede… de obicei nu ma uit la ceas dar orele au trecut repede in mangaieri si orgasme multiple.De partea cealalta numai doua… dar „buuune”.In pauze am vorbit despre animale… caini in mod special.Ne-am alintat din nou .El pe mine in mod special cu vibratorul meu…si m-am simtit mai bogata in palmaresul de orgasme.Pariu ca nu aveti ideie cum printul stie sa mi le ofere!?

Dovleac galben -canci babaroaze! Dupa o asteptare de 15 minute in racoarea diminetii…am luat la pas cateva stradute pana am gasit un alt dovleac.Am sters de pe lista numarul de telefon al firmei de dovleci tampiti care nu ajung la destinatie!

Si nu mi-am pierdut nici condurul… SIC

Tag-uri:, , , , ,

Un gând despre „Sin , de re- la-la (Cinderela deh…)

  1. vitttorio Decembrie 27, 2010 la 5:21 pm Reply

    dincolo de ce spui e fascinant cum spui, sonza draga… scurt si minunat condus demersul literar… cine are gustul placerii il are… si il manifesta prin toti porii. a se vedea cinderella. in ambele versiuni…
    cine nu-l are nu-l are. din pacate pentru el…

Lasă un răspuns

